Candy

Candy smakowicie !!!



Moje drogie dziewczyny, wpadł mi dzisiaj pomysł do głowy na ekspresowe Candy smakowicie. Powód ? To moje urodziny i chęć przygotowania oryginalnej, nie koniecznie wyszukanej ale smakowitej kolacji dla moich przyjaciół. Podobno każdy powód do zabawy jest dobry, dlatego zwracam się do Was z prośbą o podsunięcie mi jakiś sprawdzonych pomysłów na miłą kolację.

Zasady mojego ekspresowego Candy smakowicie są następujące:
- zostawicie komentarz pod tym postem jako znak, że decydujecie się na zabawę
- wklejcie podlinkowany banerek z moim candy na swoich blogach
- i prześlijcie na mój mail przepis na COŚ co uwielbiacie przygotowywać dla swoich gości z okazji wielkiej okazji lub bez niej oraz logo waszych blogów jeżeli takowe posiadacie (ponieważ jeżeli wyrazicie zgodę - bardzo proszę o pozostawienie takiej informacji wraz z przepisem- zamieszczę wasze przepisy w jednym z moich postów przyszłego tygodnia). To coś nie musi być wyszukanym przepisem, powinno być przez Was ukochane, (może nawet ukochane przez Waszych gości), proste i przyjemne w przygotowaniu a wyśmienite w konsumowaniu. To może być danie, równie dobrze może to być ciasto czy deser cokolwiek co macie ulubionego na takie wieczorne biesiadowanie.

Po zakończeniu zabawy (czekam na wiadomości do godz. 24.00 w piątek) czyli w sobotę rano, z wielką radością przejrzę wszystkie nadesłane do mnie przepisy i mam nadzieję, że w niedzielę uraczę moich gości Waszymi pomysłami... Już się nie mogę doczekać. A przepis lub przepisy, które najbardziej przypadną mi do gustu nagrodzę Candy niespodzianką !!!!

Zapraszam do zabawy !!!

Komentarze

  1. Jako pierwsza przyłączam się do zabawy. Wysłałam przepis i oczywiście już banerek u mnie widniej. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, ale dałaś mi do myślenia :) za chwilę prześlę przepis, ściskam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś wymyślę później, a póki co Ewuś, pomyślności życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. witam, przepisy przesłałam, mam nadzieję, że cosik przypadnie do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wszystkiego najlepszego z okazji urodzin samych radości i spełnienia marzeń dużych i malutkich.Przepisy przesłałam mam nadzieję, że coś CI się spodoba i gościom będzie smakować. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bon anniversaire Ewa!!!!
    Je suis hélas une piètre cuisinière....
    Bisous
    Johanna

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja napisałam komentarz i go nie ma. Nie wiem co się stało. Informacja o zabawie na blogu jest a przepis też wysłałam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepisik zaraz Ci wyślę.I bardzo polecam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni