kolory


Jakoś nie mogę skończyć tego tematu kolorów, to chyba takie temat rzeka. Ciągle wpada mi w ręce bądź w oko coś o czym chce Wam powiedzieć a co z kolorami się wiąże.
Wczoraj odwiedziłam Empik i przechodząc obok nowości wydawniczych, uwagę moją zwróciła książka Paulo Coelho z wybranymi cytatami o miłości. Temat już mi się bardzo spodobał ale nie będę ukrywała, że to co pierwsze rzuciło mi się w oczy to była jej okładka. Nie sposób po prostu było jej nie zauważyć.


Autor książki jest mi bliski jak i jego twórczość ale zaintrygowała mnie szata graficzna tej książki i niewiele myśląc zajrzałam do środka szukając jakiejś informacji na ten temat. I znalazłam !!!

Autorką ilustracji które zalewają każdą stronę książki jest Catalina Estrada, artystka pochodząca z Kolumbii a mieszkająca obecnie w Barcelonie gdzie ukończyła szkołę sztuk plastycznych. Jest grafikiem i ilustratorką, używa komputera a w pierwszej fazie pracy kredek . Jej prace są odzwierciedleniem (jak sama pisze) tego czego doświadczyła w kraju dzieciństwa: zieleni i przepięknych krajobrazów, kwiatów i drzew, zwierząt, przydomowego ogrodu, ludzi, wspaniałej muzyki, literatury, opowieści.

Wiele firm wykorzystało motywy artystki tworząc reklamy swoich produktów. Oto kilka przykładów jej prac.



No cóż, mam nadzieję, że i Wam spodoba się i książka i jej ilustracje.

Komentarze

  1. Przyda się feeria barw w ten pochmurny i wietrzny dzień. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy