sielsko czarodziejsko

Bardzo lubię siedzieć długo i coś dłubać. Jest to taki jedyny moment kiedy nie myślę o niczym, oddaję się temu co w danej chwili robię, skupiam uwagę na tym aby nie popełnić błędu w doborze kolorów, żeby wybrać odpowiedni motyw do odpowiedniego przedmiotu. To jest mój taki święty czas i od kiedy pamiętam, zawsze potrafiłam go dla siebie wygospodarować mimo zmęczenia i wielu obowiązków. Wiele rzeczy które wychodziły spod moich rąk rozdałam i przyszedł kiedyś taki dzień w którym uświadomiłam sobie, że w moim domu nie ma ani jednej przeze mnie stworzonej rzeczy.. a przecież poświęciłam temu tak wiele czasu..mówię o czasach mojego liceum, nawet potem moich studiów kiedy namiętnie haftowałam krzyżykami, ale zawsze dla kogoś przy jakiejś okazji. Dla mojej przyjaciółki we Francji serwetki z motywem papryk i obraz z cytatem z Biblii oczywiście po francusku, dla mojego kuzyna z okazji prymicji piękny anioł - opiekun z którego powstał obraz na 50cm wysoki, dla moich przyjaciół którzy są prawdziwymi koniarzami wyhaftowałam właśnie dużego konia w galopie. .. wielu rzeczy już nawet nie pamiętam ale po tych czasach zostało mi mnóstwo gazet ze wzorami i dużo muliny ale to już coś, przecież historia lubi się powtarzać i właśnie zaczęła to robić ;-)

Oto moja zazdroska, wzór pochodzi z gazety którą nabyłam w te wakacje we Francji (jest w niej jeszcze bardzo dużo słodkich wzorów które czekają w kolejce ).



Moja kuchnia utrzymana jest w kolorystyce brązowo-niebieskiej (co widać na zdjęciu z hiacyntami) plus śnieżnobiałe meble. Staram się trzymać tych kolorów, zaczęłam też dlatego kompletować zastawę w kolorze który też pasuje do całości czyli szarym, kupuję też od czasu do czasu wzór cebulowy który również jest idealnym odzwierciedleniem moich gustów :-) A ta zazdroska świetnie podkreśla charakter mojej małej kuchenki.

Komentarze

  1. Piękny haft ! Kuchnia biało-niebieska. Też tak mam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. This was a wonderful embroidery, Ewa! As you know I love blue and white, and do not get tierd of it!

    I will answer your e-mail as soon as I can, but in the mean time I want to wish you a nice winter holliday!

    Hugs,
    Cathrine :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy