Rusz głową i pobaw się !!!


Wczoraj rano, buszując po zasobach internetu, przez zupełny przypadek wpadłam na bardzo fajną stronkę. Craft imaginarium proponuje cyklicznie różne zabawy - tę w którą się zaangażowałam nazwano PRZEPIS NA SZYBKI KOLAŻ czyli słoik na myśli nr 9.
Przepis jest bardzo prosty, choć za pierwszym podejściem miałam problem aby temu wyzwaniu sprostać. Co należy ? A mianowicie: wziąć gazetę, przejrzeć ją, wyrwać 7 do 10 stron które wpadły Wam w oko, następnie gazetę odłożyć i skupić się na wybranych kartkach. Bez zastanowienia wybrać od 7 do 10 najciekawszych waszym zdaniem pozycji - czyli zdjęć, cytatów, myśli, zdań i wyciąć je. A potem należy to już tylko przykleić na kartce bez specjalnego rozmyślania nad doborem czegokolwiek ani miejsca, ani kształtu ani treści. Przygotowanie kolażu ma się zamknąć w 15 minutach już z końcowym efektem.Cel jest taki: ZRÓB SWÓJ WŁASNY KOLAŻ BEZ ZASTANAWIANIA SIĘ NAD TYM CO ROBISZ. To jest kapitalne ćwiczenie odstresowujące, polecam Wam wszystkim gorąco. Przerobiłam to na własnym przykładzie.

Pierwsze podejście do tej zabawy było jedną wielką porażką w moim wydaniu. Przyszłam do domu, troszkę się ogarnęłam i usiadłam do komputera aby sprawdzić co słychać u moich ulubionych blogerek. Idąc tak po niteczce oglądanych blogów, doszłam aż do tej wspomnianej przeze mnie strony. Nie myśląc za wiele zabrałam się spontanicznie do zabawy i tu pojawił się problem...nie umiałam wybrać nawet kilku stron. Czas mijał a ja nie mogłam ruszyć z miejsca. Niewiele myśląc odłożyłam to wszystko i popukałam się w głowę. Zdałam sobie sprawę, że jedną nogą byłam jeszcze w pracy a drugą już przy zabawie i to mnie właśnie zgubiło. Ochłonęlam po pracy, przygotowałam obiadek i po jego zjedzeniu zaproponowałam tę właśnie zabawę moim chłopakom. Okazało się, że pomysł spodobał się nie tylko mnie. Stół nagle został zakryty ścinkami gazet, ropierzchły się one nawet po podłodze, wyrywaliśmy sobie klej, nożyczki, kartki i śmialiśmy się przy tym jak nigdy. Prace zostały ukończone ciut później niż po 15 minutach a oto efetky ;-)

Artur

Miesio

i Ja

Myślę, że bardzo łatwo się domyśleć kto jest autorem poszczególnych kolaży. Myślę, że można było by pokusić się o ich zinterpretowanie i powstałby obraz marzeń i cech charakteru członków mojej rodzinki ale nie to było celem tych zmagań. Zabawa jest kapitalna, pokazuje z jednej strony jak bardzo trudno jest odciąć się od wszystkiego i skupić się na tych małych głupotkach, z drugiej strony też jacy jesteśmy kreatywni jeżeli już przestaniemy rozmyślać o tym co spędza nam często sen z powiek i odbiera umiejętność spędzania czasu z rodziną. Polecam Wam zabawę i stronkę, znajdziecie do niej link wśród moich ulubionych blogów. Miłej zabawy ale uda się pod warunkiem, że troszkę wyluzujecie. Pozdrawiam Was !!!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy