Ze śpiewem na ustach.

Oj tak, dzisiejszym dniem zawładnął w całości Josh Groban. Mało znany być może ale godny uwagi. Mnie z jego repertuarem zapoznała już jakiś czas temu moja siostra. Podsuwała mi wyśpiewane przez niego kawałki ale jakoś nie znajdowały we mnie aż do dzisiaj, godnego odbiorcy. Nie dlatego, że mi się nie podobały, dlatego, że do wszystkiego potrzebny jest odpowiedni na to czas. I dzisiaj taki właśnie jest, odpowiedni na to czas, odpowiedni dzień i aura odpowiednia. Zatem zapraszam na jedną z tych piosenek która podbiła moje serce.



A teraz druga ;-)


No i jeszcze trzecia i ciekawa jestem bardzo jakie będą Wasze wrażenia. Myślę, że podbije Wasze serca i wprowadzi w ten dzisiejszy, słotny dzień dużo słońca. Pozdrawiam Was Wszystkie bardzo serdecznie i ciepło !!!



A gdyby przypadł Wam do gustu i pojawiłaby się w Was chęć dowiedzenia się o nim czegoś więcej, to zapraszam na jego oficjalną stronę Josh Groban.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy