Niedzielny spacer...

Przy okazji rzeczonych w ostatnim poście odwiedzin, odbyliśmy odprężający spacer. Tym właśnie sposobem powstał w mojej głowie kolejny odcinek z cyklu Moje miasto - dla tych którzy je znają i dla tych którzy o nim słyszeli ale nie mieli nigdy okazji się w nim zjawić.




Zaraz przy wejściu do jasnogórskiego parku znajduje się fontanna, jak cały ten park została zmodernizowana, zbiornik został oczyszczony, pozbawiony betonowych płyt którymi wylożone zostało niegdyś dno i jego boki. Dzisiaj to bardzo nastrojowe miejsce, jakby wyjęte z romantycznej opowieści.

Mówiąc o okolicach Jasnej Góry nie może przecież jej zabraknąć na moich zdjęciach. Jest główną atrakcją naszego miasta, jest miejscem do którego 15 sierpnia nadciągają tłumy pielgrzymów chcących spędzić choćby kilka chwil przed obrazem Matki Boskiej.




A na koniec, łyk zimnej wody z przyjasnogórskiej studzienki.

Komentarze

  1. Zdjecia Bomba :)Nigdy nie bylam w Jasnej Gorze
    Piekne fotki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że lubic swoje miasto..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, fajnie sobie przypomnieć Częstochowę.Kiedyś też chodziłam w pieszej Pomorskiej Pielgrzymce. Mam wspaniałe wspomnienia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna gra światła i wody! I pięknie pokazujesz swoje miasto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogladając Twoje sliczne zdjęcia, aż mi się zachciało na wakacje do miasta pojechać!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy