Wakacyjna wymianka zorganizowana przez Obsesja Kasiulka

Pierwszy raz wzięłam udział w tak zwanej "wymiance". Pomyślałam, że fajnie byłoby się pobawić - przesłać coś od siebie i czekać na niespodziankę. Bardzo szybko, bo praktycznie zaraz po rozpoczęciu wakacji dostałam od Świata Amalii lnianą torbę na zakupy, herbatki i mnóstwo słodkości.
Sama oczywiście też coś przygotowałam, poniżej jedna część mojej niespodzianki bo drugiej zdjęcia nie mam pod ręką więc dorzucę na dniach.

Przygotowałam dla Agulki koronę wyhaftowaną haftem krzyżykowym (na potrzeby zdjęcia wykorzystałam korony które kiedyś zakupiłam w Empiku). To zdjęcie jeszcze przed umieszczeniem go w ramie.

A tak haft prezentował się już gotowy do wysłania.

Mam takie trzy dziedziny na których opiera się moja pasja - biżuteria tworzona z minerałów i koralików, decoupage i hatf krzyżykowy i te wakacje właśnie haft kompletnie zdominował.
Dzięki darmowym wzorom znalezionym na francuskich blogach, powstały wspaniałe rzeczy, cudny alfabet w stylu Art Deco, piękne inicjały i między innymi ta korona.

Komentarze

  1. Wyhaftowałaś piękną koronę !!!
    Brawo !!!
    Sama jestem na etapie zachwytu xxx koronami, zatem bardzo dobrze Cię rozumiem.
    Mogłabyś podzieć się ze mną tym wzorkiem ?
    Bardzo proszę art.galeria.kaprys@wp.pl
    w zamian mogę podesłać swoje.
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Że też nie ja uczestniczyłam w tej wymiance...
    Cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Milá Ewa,
    korunky miluju a ty Tvoje jsou opravdu fantastické!!! Výšivka je jemná a elegantní a také chválím moc příjemný vzhled blogu.
    Hezký zbytek léta;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna wymianka Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy