Before and After czyli poremontowe Candy

Zapraszam do zabawy !!!

Dzisiaj mogę już powiedzieć, że jestem po remoncie. Wspominałam o nim między słowami w moich postach ale nigdy nie mówiłam o szczegółach...Dlaczego ? Bo gubię się w chaosie i mimo, że jest drogą do czegoś nowego to najlepiej chciałabym go uniknąć i obudzić się już po wszystkim.

Dzisiaj, jestem szczęśliwa i podziwiam pracę którą wykonała tylko jedna para rąk... 1,5 miesiąca intensywnej pracy mojego męża dało świetne rezultaty. Oto moja pracownio-sypialnia

i pokój typu salon ;-)

Przeglądając zdjęcia z tych pomieszczeń przed zmianami, zrodził się w mojej głowie pomysł.

Zasady mojego Candy:
  • proszę by osoby chętne do wzięcia udziału w zabawie, przesyłały na mój mail zdjęcia w takiej postaci w jakiej ja je umieściłam czyli before and after - prezentujące jedno pomieszczenie przed i po zmianach
  • proszę pod tym postem zostawić komentarz ze zgłoszeniem do zabawy oraz umieścić na swoim blogu logo zabawy
  • na zdjęcia czekam do 18.09. następnie umieszczę je wszystkie na swoim blogu (wraz z Waszymi linkami) i kolejnym krokiem będzie Wasze głosowanie na opublikowane przeze mnie zdjęcia. Głosowanie będzie trwało do 25.09. Głosy przesyłajcie na mój mail ewamaison@gmail.com
  • trzecim etapem będzie przeliczenie przeze mnie głosów i zamieszczenie wyników do 1.10.
  • ostatnim, przesłanie zwycięzcy słodkiego upominku.
ZAPRASZAM DO ZABAWY !!!

Komentarze

  1. Świetna przemiana. Bardzo podoba Mi się tapeta.
    Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemnie u Ciebie po remoncie... my tez wiekszosc prac wykonujemy sami... Zabawa fajna ale nie wiem czy dam rade znalesc stare zdjecia na czas, zobaczymy...

    Pozdrawiam cieplutko. M

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo prztulne mieszkanie. Uwielbiam jasne kolory, więc Twój gabinet i kuchnia - ach! I fajny pomysł na zabawę ;)
    Pozdrowienia niedzielne!
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. WITAJ EWCIU
    A GDZIE JA LAZILAM ZE CIE NIE ZNALAZLAM...WIEC DZIEKUJE ZE TY ZAWITALAS W ME PROGI...A MOZE BYLAM KOMENTARZ DALAM I ZWIALAM...I ZAPOMNIALAM ZE TU BOSKI JEST...FAJNIE U CIEBIE...
    DZIEKUJE ZA ZAPROSZENIE DO CANDY ...JASNE ZE CHCIALABYM WZIASC UDZIAL...BEDE SZUKAC INTENSYWNIE ZDIEC...A U MNIE PMETAMORFOZA OGROMNA BYLA Z PAPRYKI SCIANY I MORELI WYPOCXZYNEK NA BIELE ::)) WIEC JEST CO POROWNAC...

    LECE WERTOWAC TWOJ BLOOG BUŁGARIE WIDZE..ECH..BLEKITY..GRECKIE...ECH...
    DO USLYSZENIA...BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  5. witam i od razu dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
    co do zabawy to ja bardzo chętnie, ale pomimo tego, że planowałam WIELKI remont nie robimy nic.Jest inny plan :) ale na to potrzeba czasu, pieniędzy, chęci i ... czasu (mówiłam już? :))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za odwiedziny i informacje o zabawie. Chętnie bym się przyłączyła,ale niestety nie ma zdjęć swojego pustostanu, planowane malowanie musiało się odwlec ;(

    + jest taki, że pozwoliłaś
    się odkryć, będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zmiany :) Niezłą demolkę sobie urządziłaś, ale warto było :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zaproszenie do zabawy nawet nie masz pojęcia jak bardzo chciałabym skończyć do 1.10 ale z każdym dniem widzę na to mniejsze szanse.
    W dodatku wczoraj chyba już z tego remontowego zmęczenia zwyczajnie się rozłożyłam ból gardła i temperatura wpędziły mnie do łóżka. Ale nie dam za wygraną i będę się starać

    pozdrawiam serdecznie
    13ka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję, postaram się zaraz coś wyszukać, bo termin minął:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo faje przemiany :)
    Nie wiem czy uda mi się wziąć udział bo właśnie wczoraj padł mi dysk z danymi, zdjęciami...eh

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy