Co lubię ...

Zostałam zaproszona do tej zabawy przez Jagę której bardzo za to zaproszenie dziękuję i oto co lubię:

- być w domu z moją rodziną
- zwiedzać z nią świat i podróżować
- bezmiar morza latem i potęgę gór zimą
-
gościć u siebie moich bliskich i przyjaciół
- słońce i ciepłe pory roku
- słuchać muzyki
- mówić po francusku
- pracować i oszczędzać
- oddawać się swoim pasjom
- zasypiając czuć ciepło ukochanej osoby

Nie przypuszczałam, że będę miała problem z wybraniem dziesięciu ulubionych przeze mnie rzeczy. Dobrą rzeczą jest taka zabawa, okazuje się nagle, że takich rzeczy, naszych ulubionych jest dużo więcej niż przypuszczamy a często mówimy o sobie, że jesteśmy pesymistami.

Do zabawy zapraszam moją imienniczkę Ewę z A Point of View, Magdalenę z La vida comienza despues de los 30, oraz White Plate.

A na zakończenie mojego dzisiejszego posta, zamieszczam korale których kolorystyka przywołała właśnie moje letnie, bardzo przyjemne samopoczucie, pozdrawiam


Komentarze

  1. uła! U Ciebie to dopiero kolory!!

    Ewo, dziękuję za zaproszenie do zabawy. Zapraszam do lektury, kilka postów niżej już to napisałam :) hihihhi ..

    (ps. już mnie wcześniej odwiedzałaś?) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewo, dziękuję za zaproszenie ;) Korale w turkusach i fioletach piękne. Szczególnie ten filcowy, choć jest najmniej letni. Bardzo lubię te kolory i większość rzeczy, które zamieściłaś na swojej liście.
    Miłego wieczoru!
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba pod wszystkim "lubię "mogę się podpisać z wyjątkiem " mówić po francusku", w mojej wersji będzie "słuchać po francusku".
    Ewunia korale sa piękne, bardzo fajne połączenie fioletu i turkusu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy