Na koniec lata ?

Zadaje pytanie bo nadzieja na letnią pogodę zaczyna mnie opuszczać. Dzisiejszy dzień można jeszcze do takich zaliczyć ale dwa poprzednie już niekoniecznie. Dlatego dla utrzymania pogodnych humorów, zamieszam kilka ujęć mojego miasta skąpanego w gorącym, lipcowym słońcu.

To serce miasta, środek alei NMP, ratusz i pobliskie budynki.
A nieopodal znajduje się Swker Solidarności, miejsce wypoczynku dla każdego.

Otoczony zielenią, w środku miasta tworzy oazę spokoju i wytchnienia.

To miłe, że w centrum miasta nasze maluchy mają swoje miejsce do zabawy i czując się bezpieczne, spędzają w cieniu drzew miłe chwile swojego miejskiego dzieciństwa.

Komentarze

  1. Piękne hortensje,super plac zabaw,
    podoba mi sie cerkiew, ma fajne sgraffiti na bębnie pod oknami

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam dodać zapraszam do zabawy w Lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielone to Twoje miasteczko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Miejmy nadzieję,że koniec lata a i jesień nie poskąpi nam słoneczka, bo w nim wszystkie miasteczka nabierają blasku.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglada Twoje miasto w środku lata.
    Miłej niedzieli Ewuś

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy