Nie myślałam, a jednak się zdarzyło -
słodkości od LLOOKI


Zostawiłam komentarz pod postem, tak jak to się zwykle robi, zamieściłam na swoim blogu logo zabawy i .... i w sumie to nawet nie sugerowałam się dniem jej rozstrzygnięcia, bo nigdy jeszcze w żadnym candy nikt mnie nie wylosował. I jak każdego dnia, znalazłam i wtedy chwilkę żeby przejrzeć co nowego słychać na Waszych blogach ale potraktowałam je bardzo wybiórczo, blog LLOOKI pominęłam choć zwróciłam uwagę, że pojawił się nowy wpis. Następnego dnia rano, przy porannej kawie, nadrobiłam zaległości względem reszty moich ulubionych blogów, tym razem nie pominęłam już ani jednego ale jeden z wpisów wprawił mnie w osłupienie...zestaw z foremkami leci do....Ewymaison, przeczytałam i oniemiałam. Pierwszy raz w życiu coś wygrałam, pomyślałam i nie zastanawiając się zbyt długo, napisałam do Karoliny z moimi najświeższymi wrażeniami a zaraz potem do mojej siostry i mojego męża żeby się pochwalić :-)



I oto one, w całej okazałości, jak wspomnienie lata z pierwszym dniem jesieni.

Komentarze

  1. Piękne! Gratuluję ;) Zatem do dzieła. Co z nich wyczarujesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię kiedy pachnie w domu wypiekami...spróbuję, może się uda wyczarować z nich kruche ciacha :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, są przecudne! Ja niestety w kwestiach robienia, pieczenia słodkich rzeczy odpadam w przedbiegach...Dobrze Ewo,że trafiły do Ciebie:)
    Ale i foremki i szablonowe numery mnie powaliły, to całkiem w stylu Llooki upolować i na dodatek się podzielić.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej. Bardzo udana nagroda.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że tyle radości sprawiłam Ci tymi żelastwami:) Pochwal się koniecznie, czy coś można w nich upiec. Może "magdalenki"?
    Ciepełko zostawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. no śliczne, na piernikowe jesienne wypieki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję,,
    Wypieki beda smakowite a szczególnie "magdalenki"

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Zrobilas pierkne zdjecia!
    Milego weekendu
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Te foremki są cudowne, szczególnie rybka. Zazdroszczę Ci ich bardzo ;-)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy