Pierwsze koty za płoty

Na zagranicznych blogach widziałam tego bardzo dużo, przeróżne wzory, przepiękne kolory i cudny efekt końcowy ale jakoś nie miałam motywacji i nie znajdowałam czasu... aż do momentu kiedy zgłosiłam się do konkursu - zabawy u Kapryśne Inspiracje. Podjęłam wyzwanie więć konsekwentnie zabrałam się do haftowania. Jak zwykle ogromny miałam problem z wyborem wzoru, potem jeszcze większy z kolorami ;-) i oto co z tego wyszło



A teraz w całej okazałości i z każdej strony

Bardzo spodobał mi się ten temat, kolejne biscornu juz w drodze ! Spokojnej niedzieli !!!

Komentarze

  1. bardzo ładne biscornu i śliczna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  2. Robienie biscornu wciąga! Nie trzeba dopalaczy.A kolorki śliczne, własnie wróciłam z tarasu, gdzie podziwiałam kolory dzikiego wina. Pozdrawiam w ten słoneczny niedzielny poranek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewo, fajnie dobrałaś kolory.
    Pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
  4. fiolet sie swietnie laczy z zielenia, zauwazylam to juz dawno. Pieknie wyhaftowalas to biscornu, gratulacje.
    Pozdrawiam cieplo
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. How wonderful embroidery!

    Have a great week!

    Hugs,
    Cathrine :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne - i dobór kolorów i wzoru. Ode mnie - MEDAL!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne kolory i super hafcik. Trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hola Ewa, me encantó la elección de colores y el diseño, se ve muy, muy lindo!!!
    En el post anterior veo que comprate vinos para una celebración, espero lo hayan pasado muy bien, y me gustó mucho el paquete en que vienen envueltos.
    cariños

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewus! Biskornu wyhaftowalas przeslicznie! Swietny zestaw kolorow cudnie komponujacy sie ze wzorem! Pierwszy raz widze taki ozdobny scieg laczacy - to dodatkowa ozdoba biscorniaczka. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy