Dlaczego by nie poczuć się królewsko ?
To nie jest żadna zdobycz, ani tym bardziej okazja...zwykły zakup spowodowany chęcią upiększenia swojego wnętrza. Myśl o jej zakupie chodziła za mną już jakiś czas, zrodziła się w mojej głowie za sprawą oglądania Waszych wnętrz...zwykle gdzieś ona się tam pojawiała, jeżeli nie w takiej formie to malutkiego dodatku...ziarenko zasiane dało owoc ;-)

Jest piękna ale kiedy wyciągnęłam ją z pudełka to śmiałam się jak to gusta i oczekiwania zmieniają się z wiekiem. Wiem, że jakiś czas temu nie spojrzałabym nawet na nią, uznałabym, że nadaje się do odnowienia lub co najmniej odmalowania... a dzisiaj się nią zachwycam i cieszę się kiedy na nią patrzę.

Kiedy podczas wakacji remontowałam moje mieszkanie, z zadziwieniem patrzyłam jak powstaje wnętrze zupełnie inne od tych w których dotychczas mieszkałam. To też był powód do pewnych refleksji na temat ciągłych zachodzących w nas zmian związanych z nieustannym dojrzewaniem. Osoby które mnie odwiedzają, moi znajomi, przyjaciele, są zaskoczeni gdyż z krzykliwych pomieszczeń w ostrych kolorach, wionie teraz spokojem, delikatnością, dostojnością i wytchnieniem. Jak to moja siostra mówi, zestarzałam się i wracam do korzeni... ale żeby moje małe blokowe wnętrze nie stało się śmieszną imitacją pałacu, próbuję łączyć stare z nowym i muszę przyznać, że te dwie skrajności bardzo ładnie się ze sobą komponują.

Komentarze

  1. Ohhhhh!!! Ewa, cette couronne est magnifique, quelle belle mise en scène, j'adore.
    Tu vois ici, je ne trouve pas de couronne comme celle ci!!!
    Bises
    Amitiés.
    Johanna

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zakup. Tak niewiele trzeba, aby wnętrze nabrało charakteru.
    Pozdrawiam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
  3. Korona fantastyczna!Sama marzę o Takiej!!
    A w towarzystwie lnianych woreczków i korków nabiera swojego królewskiego charakteru!!
    Pozdrawiam.
    J:O)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zmiany działają na człowieka prawie zawsze jak balsam :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. A very beautiful new treasure for you to enjoy at your lovely home!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy