Smakowite

Uwielbiam takie szybkie smakowitości...można zrobić je w każdej chwili, można zrobić je w między czasie i mimochodem...spieszę się, żeby Wam o nich napisać dlatego zdjęcia nie są najlepszej jakości, mam nadzieję, że mi wybaczycie ale może skusicie się jeszcze na ich przygotowanie...na jutro do popołudniowej kawy będą wyśmienite.

Oto przepis:
- 1,5 szklanki mąki
- 2 jajka
- 1 niepełna szklanka cukru
- 200g naturalnego jogurtu
- 80g masła
- 50g wiórków kokosowych
- 1 łyżka cukru waniliowego
- 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
- szczypta soli

Jajka miksujemy z roztopionym masłem, jogurtem, wiórkami i cukrem waniliowym. Mąkę łączymy z cukrem, proszkiem do pieczenia i solą a następnie całość dodajemy do masy jajecznej i mieszamy. Masa powinna być dość gęsta.
Masę przekładamy do foremek na mufinki i wkładamy do rozgrzanego piekarnika - piec około 20 minut w temperaturze 180 stopni

SMACZNEGO !!!
U mnie znikają w oka mgnieniu ;-)

Komentarze

  1. Skoro SZYBKIE i smaczne to trzeba sprobowac ...pa-Ag
    B. ladna prezentacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak, wygladaja pyszne i w dodatku przepis maksymalnie prosty i szybki. dzieki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam właśnie dzisiejsze zdjęcia z Młodszą Siostrą (zaspaną jeszcze bardzo) i na widok Twoich ciasteczek pyta "Co to są za kamienie?". Kiedy odpowiedziałam, że to ciasteczka moje Dziecko obudziło się w jednej chwili i stwierdziło, że to nie ciastka, ale babeczki ;) No proszę. Wzrok wrócił. Muszą być smaczne. Udane niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hummm, elles sont belles tes madeleines!
    Travailles bien!!!
    Bisous du dimanche
    Johanna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy