Ku Świętom !!!
Jako że haftowanie zawładnęło ostatnio moim wolnym czasem, sprawiłam tę oto poduszeczkę. Ni to biscornu, ni to świąteczna ozdoba, w każdym razie bardzo spodobał mi się wzór i poczułam ogromną chęć na zobaczenie tego w trzecim wymiarze. I oto jest !!!
A reniferek czerwono nosy ??? Podbił serducho mojego synka i prosto z półki sklepu Home and You trafił do jego pokoju. Tymczasem jednak wykorzystałam go po kryjomu do moich zdjęć bo bardzo wpasował się i w kolorystkę i w temat.
Jeżeli chciałybyście sprawić komuś prezent w postaci tej poduszeczki, szukajcie jej w Wylęgarni u Fabuleuse

Komentarze

  1. I renifer i podusia mniodzio !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo urokliwa poduszeczka !!!
    Kolorek i wzorek iście świąteczny !!!
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna podusia i wyjątkowo urokliwy hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi braklo czerwonej muliny i chyba przed swiętami nic juz nie uszyję...bu...Twoja podusia super:)ten dodatkowy bladoniebieski haft switnie sie komponuje z calością:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne! Ostatnio coraz częściej spotykam się z połączeniem turkusu i czerwieni. I bardzo mi się to połęczenie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne zakupy!!! No i nareszcie w kolorze czerwonym!!!! No bo nie moze byc gwiazki bez czerwieni!!! Zaczerwieniona Ag!!! Pa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mówię najpierw dzień dobry bo jeszcze tutaj nigdy nie byłam. Bardzo lubię taki czerwony haft, to moja słabość. Twój bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieki za odwiedziny...wzoru konika niestety nie mam, haftuję ze zdjęcia, jeśli chcesz moge przyslać zblizenia mojego haftu...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy