Podsumowanie i rocznicowe CANDY

Z końcem roku każdy z nas gdzieś podświadomie dokonuje podsumowania, robi rachunek sumienia, zbiera myśli i analizuje. Moje podsumowanie będzie dotyczyło roku mojego zaistnienia w świecie wirtualnym jako blogerki. Kilka dni temu wróciłam do samego początku i przeczytałam swój pierwszy wpis z dnia 16 stycznia 2010 roku. Kiedy zakładałam tego bloga, przemknęła mi przez głowę taka myśl czy jestem na tyle kreatywna żeby mieć o czym pisać ? Śledząc Waszą pracę, pomysłowość i operatywność, pełna obaw podejmowałam to wyzwanie, jednak dzięki panującej w tym świecie atmosferze, bardzo szybko zapomniałam o lęku i poddałam się wyzwaniu. Mój blog traktuję jak pamiętnik, zapisuję w nim godne zapamiętania chwile i pokazuję takież same zdjęcia ale nie byłoby tego wszystkiego gdyby nie siła napędowa którą jesteście Wy wszystkie, komentujące moje poczynania i zapiski. Weszłam do tej społeczności i poznałam wiele wspaniałych kobiet, godnych naśladowania Pań domu, kochających matek, menagerek i gospodyń. Wielu rzeczy się od Was nauczyłam, wielu rzeczy nauczyłam się dzięki Wam i potwierdzają się tutaj słowa Małego Księcia, że najważniejsze jest niewidoczne dla oczu...

W związku z tym podsumowaniem i zbliżającą się rocznicą, pragnę zaprosić Was wszystkie oraz te osoby które wpadają na chwilkę lub przez przypadek, do mojego rocznicowego CANDY. Na komentarze czekam do 16.01.2011 a 17.01.2011 ogłoszę do kogo trafią przygotowane przeze mnie drobiazgi.

Zasady są bardzo proste i z pewnością wszystkim znane:

- do 16.01.11 czekam na komentarze pod tym postem

- osoby zostawiające komentarz wklejają na swoim blogu podlinkowane zdjęcie znajdujące się poniżej

Przygotowałam dla Was słodkie maleństwa:

- ostatnie dzieło wolnych dni czyli haftowane krzyżykami serduszko

- drewniany wieszaczek z ptaszkami ozdobiony techniką decoupage

- bransoletka z korala czerwonego

Trzy rzeczy w trzech technikach którym lubię poświęcać swój czas. Mam nadzieję, że sprawią przyjemność tej osobie do której trafią.

SERDECZNIE ZAPRASZAM !!!



A tous mes amis français,

Grâce à mon amie Johanna du blog Passé Présent Récomposé, vous, les visiteurs de son blog, aurez la possibilité de connaître mon blog et le jeu que j`avais proposé hier. Pour cette raison, je voudrais vous souhaiter la bienvenue sur mon blog et vous dire un grand bonjour de ma part !

Allez, amusez-vous bien et le 17.01.2011, je mettrai sur mon blog les résultats du tirage au sort et le prénom d`un gagnant !

À l`occasion de la fin de l`année, je vous envoie mes meilleurs voeux de prospérité, du bonheur et de la santé. J`espère que ce nouvel an vous apportera que du bien !

Bon Nouvel An à vous tous !

Amicalement, Ewa





Komentarze

  1. Niestety nie mam bloga,ale często bywam u Ciebie, jeśli mogę wziąć udział to oczywiście ustawiam się w kolejce,a jeśli nie to trudno.... pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech ten Nowy Rok Ewo, przyniesie Tobie i twoim bliskim spełnienia najskrytszych marzeń !
    Niech będzie niezapomnianym rokiem, pełnym pozytywnych wrażeń.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa z chęcią dołączę do Twojego Candy, często zaglądam do twojego Maison i Wszystkiego dobrego w Nowym 2011 roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią biorę udział w zabawie.
    Pomyślności i radości w nadchodzącym Nowym Roku.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Staruszko, juz roczek na karku...he, he...
    Szczesliwego Nowego Roku!!! Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja do ciebie wpadłam pierwszy raz na konkurs serduszkowy- i już zostałam ;o)

    I bardzo chętnie zapiszę się na te cukiereczki:o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,

    pięknie tworzysz :)

    Lubię słodkości, więc piszę się na candy :)

    zapraszam do mnie :

    http://miedzyciszaacisza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Serduszkowe i rocznicowe candy,sliczne to serduszko,zostawiam mój wpis i czekam,http://cudenkabasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Coucou Ewa, je joue !!! c'est trop beau ce coeur mais que dois je faire exactement?
    Bisous
    Johanna

    OdpowiedzUsuń
  10. J'ai posté sur mon blog, j'espère que je vais gagner!!! il est trop beau!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. je découvre ton joli blog grâce à Johanna !
    je te souhaite une belle fin d'année !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewo, wszystkiego, co najlepsze i najpiękniejsze dla Ciebie i Twoich bliskich. Cieszę się bardzo, że pewnego styczniowego dnia postanowiłaś założyć tego bloga i że stworzyłaś to wyjątkowe miejsce. Zawsze z przyjemnością tutaj zaglądam. Czytam, oglądam. Zakochałam się w Twoich wschodach słońca :) I często odnajduję w Twoich wpisach cząstkę samej siebie. Swoje myśli. Swoje nadzieje i wątpliwości. Życzę Tobie kolejnego wspaniałego roku w wirtualnym świecie. Jestem więcej niż pewna, że będzie on pełen wyjątkowych i pięknych słów i zdjęć.
    Ściskam noworocznie i wklejam Twoje zdjęcie do swojego bloga. (Ewo, a czy samo zdjęcie bez żadnego linku wystarczy? Nigdy tego nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewo ja tez tak po cichutku podsumowalam ten rok, oj doszlam do poważnych wniosków i mam zamiar unikać żle życzących mi ludzi. To był dla mnie bardzo przełomowy rok, rok wielu decyzjim wyrzeczeń i deklaracji wobec samej siebie.

    A na Twoje candy chętnie się zapisuję.
    ps tylko zdjęcie na pasku z boku podlinkuje w domku bo w pracy nie dam rady ( fantastyczny informatyk blokuje pewne funcje łącznie z netem - ale ja i tak przebiegla jestem )

    pozdrawiam ciepło i do zobaczenia w Nowym juz Roku

    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję roczku, masz super bloga i tyle fajnych rzeczy wychodzi spod twoich rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Je découvre ton blog grâce à Johanna, et ce n'est que ravissement! Ce coeur brodé, comme tes autres réalisations est une vraie merveille! Je te souhaite une très belle année 2011 et encore beaucoup, beaucoup de magnifiques articles sur ton blog! Merci pour ce partage!

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja się zapisuję :)
    Info na pasku bocznym bloga już jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. 2011 ....
    bonheur, paix, joie, amour, santé et
    ...créativité ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak tu ladnie u Ciebie, dobrze ze tu trafilam, od razu i na Candy sie wpisze:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Od wakacji śledzę Pani bloga i odkrywam urok naszego miasta - Częstochowy na Pani zdjęciach, jest o wiele ładniejsze niż w rzeczywistosci. niestety nie mam bloga. Pozdrawiam i życzę miłości i pogody ducha na 2011 ROK!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem tutaj po raz pierwszy ale chyba się rozgoszczę jeśli pozwolisz?:)
    Zapraszam na Candy do mnie
    Pozdrawiam noworocznie Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  21. I jak tutaj się nie zapisać na takie śliczne serce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. same piękne rzeczy ;) życząc spełnionych marzeń w całym nowym roku ustawiam się grzecznie w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. witaj ,trafiłam do Ciebie przez przypadek a tu tyle piekności,oczywiście tez się zapisuje.
    pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękne :)
    zapisuje sie w kolejkę

    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

    OdpowiedzUsuń
  25. To i ja się zapisuję.
    Zapraszam też na moje losowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. i ja się z chęcią przeogromną zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. hello! I like your works!
    I want to play with you...
    I've posted this on my sidebar
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo klimatycznie jest tu u Ciebie:)
    gratuluję roczku, i ja miałam podobne do Twoich rozterki, ale i ja jak i Ty dałam się ponieść tej fali i czuję, że to był strzał w dziesiątkę:):):)
    Na śliczne serducho się oczywiście zapisuję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja również stanę w kolejeczce po taką słodycz,bo straszny łasuch ze mnie,i zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyłączam się i ja :)

    ps
    Masz bardzo fajny blog
    - będę Ciebie odwiedzała
    pozdr Kela

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczne są twoje prace mają klimat wogóle cały blog mi się podoba i na pewno będę tu zaglądać pozdrawiam i zapraszam do siebie http://magoniowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce! gratuluję rocznicy!

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiekny blog i candy .Stane w kolejce i ja
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Aby Nowy Rok obfitował w dobre wydarzenia, ludzie Cię otaczający-przyjaźnie nastawieni, najbliźsi-cierpliwi, wyrozumiali i przede wszytskim otulali begraniczną miością. Szczęśliwego Nowego Roku.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  35. czesto wędruje po tym blogowym świecie i często zdarza mi sie trafiać do ciekawych osobistości zupełnie przypadkowo. Bedąc u MariiPar zauważyłam na boczku zaproszenie do candy, ale nie to mnie tutaj ściągnęło, ale widok cudnego serucha. Staję w kolejeczce, ale zapowiadam, ze zostaję na dłużej i na pewno zgłoszę sie po poradę od czego zacząć gdy się chce nauczyć krzyżyków :):):) buziaki i wielki szacun dla wykonywanych prac buziaki

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale sliczny blog! Jakie prace hohoho I te krzyzyki! Uwielbiam hafty, a sama nie potrafie ich robic! To serduszko jest BOSKIE! A czrwona bransoletka marzenie! Dlatego staje grzecznie w kolejeczce po wszytkie te cuda! Sciskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładna gromadka chętnych się już zebrała ;-) ale nie mogę się opanować i przykucnę na końcu ogonka, może się poszczęści ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny haft:) W nowym Roku życzę wielu magicznych projektów:)
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulacje dla Twojego bloga! Rewelacja!
    http://norono01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie się czyta i ogląda Twojego bloga i też się wpisuję

    OdpowiedzUsuń
  41. ŚLICZNE. TO I JA SIĘ ZAPISUJĘ I ZAPRASZAM DO SIEBIE NA CANDY I NA WYMIANKE

    OdpowiedzUsuń
  42. prześliczne serduszko - bardzo bym takie chciała- jeżeli można.
    pracownia HOME ART

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne Candy i ja spróbuję szczęścia...
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapisuje się z wielką ochotą może mi się poszczęści :)
    Nie mam bloga.
    Życzę Ci Ewo twórczego roku!
    Nina

    OdpowiedzUsuń
  45. Takie wspaniałości do wygrania, więc też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam,
    pierwszy raz jestem na Twoim blogu, ale od razu oczka mi rozbłysły jak zobaczyłam tak pięknie wyhaftowane serducho. Musiałam się pokousić i zapisać się na candy:) Inne bibeloty też są urokliwe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. To serduszko jest takie piękne, że nie mogę się nie zapisać do zabawy. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Prześliczne,może będę mieć szczęście?:))Kto wie:))
    Filomena
    filomenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Muszę i ja spróbować szczęścia.
    Piękne są te rzeczy.
    Pozdrawiam.
    Magda - magdowo

    OdpowiedzUsuń
  50. Jakie to śliczne jest wszystko! Zapisuję się :)
    Pozdrawiam!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  51. Jakie cudeńka wytworzyłaś :)
    candies-dla-ciebie.blogspot.com
    Zgłaszam się oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Podobają mi się Twoje słodkości! Ja powoli uczę się także tych technik. Najlepiej chyba się czuję w biżuteryjnej zabawie :)
    Pozdrawiam i życzę twórczych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  53. Na krzyżyki to ja się piszę zawsze!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  55. Po takie cudeńka to staję z przyjemnością w tej kolejce:)
    Noworoczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratulacje z okazji rocznicy! Podpisuję się pod tym co napisałaś. W blogowym świecie można spotkać wspaniałe, twórcze kobiety.Zaglądam na blogi dopiero od 4 miesięcy. Nie przypuszczałam, że znajdę ty tyle wspaniałych, ciekawych osób i sama założę własnego bloga.

    A na cukierasy też się zapisuję!

    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  57. I would like to play.:)
    Your game is on my sidebar.:)
    betikarauski@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja stają w kolejeczce- pozdrawiam Ishin

    OdpowiedzUsuń
  59. Ewo,

    Dopiero dziś trafiłam na twojego bloga...
    Ile tu pięknosci!
    Oczywiście bardzo bym chciała, żeby te śliczne drobiazgi, które chcesz rozdać, stały się moją własnością, ale jeszcze bardziej chcę Ci życzyć wszystkiego, co najlepsze i najpiękniejsze na Nowy ROk!
    Sama dopiero zaczynam blogowanie i to Wielka Przygoda, więc tym chętniej będę Cię tu odwiedzać:)

    pozdrowienia,Michasia

    OdpowiedzUsuń
  60. trzy cudowne rzeczy! nie może mnie tu zabraknąć!

    OdpowiedzUsuń
  61. Boże jakie to wszystko piękne....a czy mozna prosic o wzorek xxx serduszka?,...bo wątpię abym mogła wygrać...:) cbea1968@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja też spróbuję szczęścia w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  63. Ależ u Ciebie szykują się cukierasy:)), fajnie byłoby je wygrać:))

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja również z chęcią staję w kolejce po takie słodkości ;o)

    OdpowiedzUsuń
  65. Pozwolę sobie także się przyłączyć en-contra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. O rany, w ostatniej chwili zdazylam! A nie darowalabym sobie, gdybym stracila szanse na wylosowanie takiego (TAKIEGO!) cukierasa! Ustawiam sie wiec w kolejce i chucham na kciuki, zeby sie udalo :) Pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  67. Oj,ja juz chyba nie zdazylam:)a moze jednak zdazylam?zaryzykuje i stane w kolejce:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Przesliczne serduszko... Mam nadzieje że się jeszcze załapie na losowanie bo bym sobie nie darowała przegapic takie cudenko..
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy