Świąteczna maszyna ruszyła
W tym roku udaje mi się zmieścić w czasie pomimo tego, że ciągle mi go brakuje. Nie zapomniałam o wysłaniu kartek świątecznych, a i o drobiazgach które tworzą całość też nie zapomniałam. Rozpoczęłam również ciasteczkową produkcję korzystając z przepisów znalezionych na Waszych stronach.
Reniferki powstały dzięki foremce zakupionej wraz z innymi w Ikea, pojechałam po nie specjalnie ale efekt jest niczego sobie. Zaraz po wyjęciu z piekarnika, mój synek jadł oczywiście tylko reniferki reszta jest chyba zbyt powszednia w kształtach dzięki czemu została nietknięta. Przepis na te maślane ciasteczka pochodzi ze strony W moim świecie tak, polecam, łatwe i szybkie w przygotowaniu, pyszne w jedzeniu.
Ozdobiłam parę mandarynek w oczekiwaniu na zakup pomarańczy ;-) a w ramach relaksu i odstresowania od świątecznej krzątaniny, pojechaliśmy w plener posłuchać ciszy
Jutro kolejny pełen pracy dzień a na dodatek to urodziny mojego synka. Jak zwykle zacznę bardzo wcześnie rano, żeby popołudniu móc spokojnie zacząć świętowanie bo według teorii mojego synka to właśnie jutro jest pierwszy dzień świąt ;-)

Komentarze

  1. Ciacha prezentuja sie wspaniale! Bardzo mi sie podoba teoria Twojego Synka! Najserdeczneijsze zyczenia urodzinowe dla Jubilata, a dla calej Waszej rodzinki swiateczne zyczenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosnych i spokojnych Ewuś !

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne te renifery! Z niebieskimi kokardkami ;) Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowite i śliczne ciasteczka,,ja tez w tym roku jeszcze nie wyslalam karteczek,,jakos trudno mi się wyrobić

    OdpowiedzUsuń
  5. Synku Ewamaison, wszystkiego najlepszego!!!! Jak widac dostalas go pod choinke! Widoki wspaniale, a ciasteczka super- warto bylo kupic!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa, tes photos sont superbes. Le colis est bien arrivé. Je suis aux anges. Je sais le temps que cela t'a pris pour réaliser ce petit coussin à mon initiale. Je suis très touchée!!! encore mille mercis. Je te souhaite de belles Fêtes de fin d'année. Je ne manquerai pas de passer sur ton blog en cette fin d'année. Bisous du cœur. Amitès.
    Johanna

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniferki super! Fajne te foremeczki!
    Wszystkiego najlepszego dla synka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt. Rodzinnej atmosfery i ciepłych rozmów przy Wigilijnym stole, wspaniałych prezentów,uśmiechu od ucha do ucha, szczęścia i pomyślności.

    Pozdrawiam piernikowo Patti.:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pierniczki, wesolych świąt:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy