Candy Candy Candy



Spieszę, żeby przypomnieć, że dzisiaj jest ostatni dzień i możliwość zapisania się na moje Candy. Proponuję godzinę 24.00 jako tę zamykającą listę uczestniczących w zabawie a jutro z samego rana, wraz z moim synkiem (który już został poinformowany o roli maszyny losującej) wyłonimy zwyciężczynię. Sama jestem ciekawa kogo jego wprawne rączki wylosują :-))

Pozdrawiam Was serdecznie !!! Kolorowych snów !!!





Aujourd`hui, c`est le dernier jour de mon jeu Candy. Vous pouvez vous inscrire encore à 24 heures et après la liste des participants sera fermée. Demain matin, avec mon fils, on va tirer au sort un des noms des personnes inscrites. Je suis très curieuse de savoir qui sera le gagnant.

Je vous envoie des bisous !!! Dormez bien !!! Ewa



Komentarze

  1. o rany a ja prawie przegapiłam takie cudo.Za każdym razem patrze na te piekne hafty i sobie wmawiam,że nawet nie zaczne ,bo pewnie mi nie wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft. Serduszka są ponadczasowe, te ozdobione czerwienią są urocze. Może kiedyś też spróbuję sztuki haftowania?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy