Ogłoszenie wyników mojego Candy !!!

Les résultats de mon Candy





Bardzo dziękuję za tak wielkie zainteresowanie moim Candy. Cieszę się tym bardziej gdyż ilość komentarzy przerosła moje oczekiwania a co więcej, pochodziły one z różnych stron świata. Obserwując powiększającą się listę uczestniczek nabrałam ochoty na nagrodzenie więcej niż jednej osoby.



Je vous remercie beaucoup pour participer à mon Candy. Je suis très contente car je n`ai pas imaginé de recevoir un tel nombre de commentaires et en plus, des commentaires venants d`étranger. En observant cette liste de participants je me suis dit de tirer au sort plus d`une personne et voilà,





DORA i aga.ocean



Bardzo proszę o przysłanie na mój adres email Waszych adresów. Serdecznie Wam gratuluję i mam nadzieję, że moje upominki dotrą do Was szybciutko i sprawią Wam przyjemność.

A ja na tydzień znikam naładować akumulatory. Pozdrawiam.



Moi, je pars pour les montagnes pour une semaine. A la prochaine fois !



Komentarze

  1. gratulacje dla wygranych .Fajnie rozpoczęły tydzien:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję farciarom !!!
    Tobie Ewuniu dziękuję za wspólną zabawę ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. o Matko Święta, nie wierzę , nie wierzę ,pierwszy raz udało mi się wygrać, hurrraaaaaa!!!!! Kochana już lecę pisać maila z adresem. Buziaki i gratulacje dla Oli i Dory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję farciarom :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję szczęściarom. I pozdrawiam miłą właścicielkę tego wspaniałego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej,ale się cieszę, ale mi się cudownie zaczął tydzień:)) dziękuję serdecznie przemiłej "maszynie losującej"!!!

    już zaraz piszę maila!

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję:)I pozdrawiam wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwycięzcom i zazdraszczam strasznie ;);], najbardziej kluczykowej budeczki!!! Jomo

    OdpowiedzUsuń
  9. bravo aux gagnantes les veinardes !!
    bonne journée

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wygranych i znów nie ja :-(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale się cieszę!!!! Gratuluję pozostałym wybranym! Pozdrawiam wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  12. pozostaje jedynie pogratulować i podziękować za świetna zabawę :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ah, znow sie nie udalo... No nic, trudno. Gratuluje zwyciezczyniom :) Pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy