Puk, Puk

Toc, Toc





Kiedy zdecydowałam się na remont, wiedziałam od razu, że drzwi wejściowe wymieniane nie będą. Bardzo zależało mi na odświeżeniu całego mieszkania a drzwi to jest wydatek rzędu bardzo wielu pieniędzy, które wolałam przeznaczyć na coś innego. Zresztą, nie były takie złe, tyle, że takie pospolite ale miałam na nie pomysł. Dlaczego by ich nie pomalować ?



Au moment de prendre la décision de renover mon appartement, je ne preneais pas en considération de changer la porte d`entrée. Je tenais beaucoup de renover tout l`appartement et changer encore la porte cela était égale de dépenser encore plus d`argent. Mais, elle n`était pas tellement laide mais très vulgaire. J`avais une idée ! Pourquoi pas la peindre?







Były w kolorze sosny z sękami, widać było na nich niedoskonałości i spękania, dzisiaj sprawiają wrażenie jakby nie były tymi o których opowiadam. Wybrałam kolor ciemny grafit gdyż w przedpokoju, jedna ze ścian ma taki właśnie kolor, chciałam żeby stanowiły taką jedną całość i nie odcinały się od ściany. Chociaż w pierwszej chwili wybraliśmy kolor ecru to po zamalowaniu ich do połowy, zaraz zmieniliśmy koncepcję. A co zobaczymy kiedy wejdziemy już do mieszkania?



Elle était en couleur de bois, les petits détails insolites était bien visibles, aujourd`hui font l`impréssion si elle ne soit pas celle dont je parle. J`ai choisi une très belle couleur – gris foncé car un des murs dans mon couloir est de telle couleur. Je voulais qu`elle soit une partie intégrale avec le reste et qu`elle ne soit pas très visible. Au premier moment, nous avons choisi la couleur écrue, tout de suite nous avons changé la conception. Et qu`est-ce qu`on va voir quand on ouvre cette porte?







Nie zobaczymy już na szczęście ścian w kolorze terakoty, które zaciemniały całość i przygnębiały pomieszczenie. Widzimy przedpokój który jest integralną częścią mieszkania, nie odcina się, nie jest korytarzem ani przedsionkiem do reszty pomieszczeń. Jest ujednolicony pokojową tapetą, jest jasny i miło wita gości. Nastraja bardzo pozytywnie od samego przekroczenia progu i nawet wieczorem sprawia wrażenie jakby świeciło tam światło. Efekt osiągnęłam choć pod koniec remontu było mi już wszystko jedno ;-)



On ne voit plus les murs en couleur de la terre qui faisait sombre ce couloir. On le voit comme une partie intégrale avec l`appartement, ce n`est plus un couloir typique, il est décoré avec le papier peint, le même que le salon. Son ambience est très positive et on a toujours l`impression du soleil brillant. J`ai réussi, le but est celui que je voulais obtenir mais à la fin de cette renovation, tout m`était égale ;-)







Teraz kiedy wracam zmęczona do domu, za każdy razem kiedy otwieram drzwi uśmiecham się sama do siebie.



Maintenant, quand je rentre fatiguée chez moi, chaque fois quand j`ouvre la porte, je souris







HOME SWEET HOME



Produkcja własna, shabby chic i spreparowany przez siebie szablon dlatego te litery może nie takie wystrzałowe jak mogłyby być ...



Ma propre production, shabby chic et les lettres préparées par moi même, peut-être pour cette raison elles ne sont pas idéales.



Komentarze

  1. Brawo!!! Wszystko mi sie b. podoba! Masz dobry gust! Milego wypoczynku w weeked. Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie kochana, dla mnie idealnie :)
    Ściskam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. podobaja mi sie te drzwi:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Różnorodność faktur. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolor drzwi. Ale to nie jest grafit. Tylko coś zgaszone niebiesko-zielono-szare. Bardzo lubię ten kolor. Dla drzwi wejściowych jest cudny. Typowy dla stylu angielskiego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyglądam się i przyglądam. Na drugie fotce rzeczywiście grafitowy, ale na pierwszej zgaszony morski - zwłaszcza z tą koronką i tłem fotki.
    Może lampa błyskowa taki kolor nadała szarości. Ale u mnie w domu też niby szare ściany a tak naprawdę szary ma milion odcieni i mój np. jest zielonkany.

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesująco wyglądają drzwi ubrane w wianuszek.Widzę,że nie tylko ja pielęgnuję zwyczaj pisania inicjałów Trzech Króli na drzwiach, a już myślałam,że umarł on śmiercią naturalną.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewa, Tvoje dveře jsou nádherné, obzvlášť se mi moc líbí barva! A také je příjemná světlá tapeta s kamennou stěnou, opravdu krásné detaily.
    Posílám mnoho pozdravů, paa:-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy