Za wiosną, za światłem i za kolorami

Après le printemps, le soleil et les couleurs



To moja tęsknota, tego wszystkiego bardzo mi brakuje i wciąż za tym wyglądam. Dlatego dzisiaj kwiatowo i kolorowo i choć światło wciąż nie to a sztuczne strasznie zniekształca rzeczywistość to udało mi się coś jednak wyłuskać, uchwycić kolor i zadłużyć się w nim.



C`est mon soupir, il me manque beaucoup toutes ces choses et je les attends. Pour cette raison, aujourd`hui, je vous présente des fleurs et des couleurs et malgré que la lumière n`est pas bonne et celle artificielle déforme la réalité, j`ai réussi à trouver la couleur, à l`immortaliser et tomber amoureuse en elle.









A na koniec, zwiastun wiosny ;-)

Et à la fin, les premierès annonces du printemps ;-)





To etui na komórkę z elementem haftu krzyżykowego, dla osób zainteresowanych kupnem odsyłam do KUFERARTU.



C`est un étui pour un portable avec un élément brodé au point de croix. S`il t`intéresse, tu peux le trouver dans KUFERART.



Komentarze

  1. Ewuni kochana ja strasznie tęsknię za wiosną, już patrzeć nie mogę na śnieg ;-(
    Dobrze że mój hiacyncik jako pierwszy fioletowy już pokazuje kwiatki ;-) taki mały promyczek.
    Twój korokusik przecudny od razu lepiej, etui na komórkę uroczek ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. wiosnę kocham bbbb i oczekuję jej z utęsknieniem - z wiadomych powodów - w końcu ruszy budowa domq, u ciebie jak zawsze duce :) ale ja najbardziej się cieszę że piszesz po francusku i mogę sobie troszkę poczytać i pouczyć się :) i za to najbardziej tobie dziękuję
    m.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwy kawałek wiosny :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne enrgetyczne kolory, a wiosna idzie już do nas tylko pomalutku, nieśpiszno jej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fioletowe okruchy wiosny :) Niech już przyjdzie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Ewo dziękuję za serduszko fioletowe i takie wiosenne i ciasteczko do kawy za chwilkę zrobię sobie kawkę i się nim podelektuję. Dziękuję jeszcze raz za prezencik. I pozdrawiam wiosennie tak jak słoneczko dzisiejsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Magnifique cet étui à portable.Il me plait beaucoup!!!
    Bon WE Ewa. A bientôt.
    Johanna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy