ZAPRASZAM !!!

Je vous invite !!!



Po prawej stronie mojego bloga znalazł swoje miejsce nowy baner. BAJKOWE to miejsce w którym znajdziecie biżuterię, drobiazgi i dodatki pojawiające się po drodze mojej codzienności. Jeżeli któryś z nich podbije Wasz serce, wystarczy zostawić komentarz i będzie należał do Was.



Dans la partie droite de mon blog, il y a un petit banner avec une chaise et un bouquet de roses. BAJKOWE est une galerie où vous trouvez des objets, des petits trucs décoratifs et des bijoux que je crée tout au long de mon quotidien. Si une des toutes ces choses y présentées vous plaira et vous voudrez en avoir une, il suffit de laisser un commentaire et elle sera à vous.







Dobrze znacie moje pasje, wiecie ile radości sprawiają mi ręczne wytwory dlatego pomyślałam, że dobrze byłoby stworzyć takie miejsce gdzie będzie można zobaczyć je wszystkie, już nie wplątane w wydarzenia codziennego dnia.



Vous connaissez bien mes passions, vous savez déjà comment je suis contente de faire toutes ces petites choses. Pour cette raison, j`ai créé ce site pour que vous puissiez les voir toutes à la fois.



To będzie takie nowe przedsięwzięcie, wyzwanie na kolejny rok - cel: wytrwać w tym postanowieniu i za rok świętować kolejne pierwsze urodziny. To odpowiedź dla Johanny z blogu Passe Present Recompose która pewnego dnia zaprosiła mnie do zabawy "Jakie są Twoje postanowienia na Nowy Rok"



Ce sera une nouvelle entreprise, un défi pour cette année nouvelle – le but: perséverer dans cette décision et dans un an célébrer le premier anniversaire de ce nouveau blog. C`est une réponse pour Johanna du blog Passé Présent Recomposé qui m`avait invitée un jour au jeu: “ Quelles sont tes décisions pour ce nouvel an?”



Jeszcze raz serdecznie Was zapraszam do BAJKOWE, mam nadzieję, że polubicie panującą tam atmosferę a i znajdziecie może coś dla siebie.



Je vous invite encore une fois, j`espère que vous allez aimer l`ambiance qui y règne et que vous y trouverez aussi quelque chose d`intéressant pour vous.



Komentarze

  1. Ewunia mam pytanie dlaczego nie można otworzyć blogu Arlekinada?

    OdpowiedzUsuń
  2. Belle résolution Ewa!!! et merci d'avoir participé!
    Bisous

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy