Dla wnętrza

Organizer, listownik - jednym słowem
biurowy pomocnik

Lubię łapać okazje, znajdować piękne rzeczy za cudownie niską cenę ale niezbyt często zdarza się taki cud... Jeżdżąc do katowickiej Ikei wstępowaliśmy często po drodze do położonego w Czeladzi M1, nie tyle do tej ogromnej galerii co do jednego sklepu zwanego TK Maxx. Myślę, że go znacie, to sklep oferujący znane marki wysokiej jakości produktów (ubrań, butów i akcesoriów domowych) po przystępnych cenach. W końcu i Częstochowa doczekała się na TK Maxx. A oto co upolowałam na dziale akcesoria do domu.


Biały, przecierany, z pięknym dekorem...


Cudnie wpasował się w przestrzeń mojego małego biurka. Zamarzyłam o nim już dawno, kiedy moja siostra kupiła jego odpowiednik tylko nieco większy i bez klapki... I oto jest, idealny na mniejsze przestrzenie.



Komentarze

  1. Kocham TkMaxa!!!! Odwiedzam go obowiązkowo co tydzień:) A okazje w nim to balsam dla mojej duszy:))) Piękny pomocnik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny. Ja w warszawskim TK Maxxie byłam raz i szybko uciekłam:) Muszę jeszcze jedno podejście zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny i do tego ten dekor:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Listownik przepiękny !!!
    Wart "grzechu" ;-)
    Wspaniale się prezentuje i napewno wielkie skarby będzie skrywał.
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudo upolowałaś:)
    Dziękuję moja Droga za wyróżnienie i w dodatku tak umotywowane, że serce me się raduje!
    Ciepełko ślę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten pomocnik, bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Listownik jest przepiękny,aż wstyd się przyznać, mieszkam w Warszawie a jeszcze tam nie byłam ;)
    ściskam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem z Częstochowy i nie miałam jeszcze okazji wybrać się do TK Maxx. Dzięki Tobie zrobię to natychmiast, bo Twój piórnik na biurko jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie zakupy. Nieplanowane, a idealnie wpasowujące się w naszą przestrzeń. Piękna zdobycz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obłedny jest:)
    W Szczecinie nie ma tego sklepu...

    OdpowiedzUsuń
  11. Alez to jest wspaniale !!! Od poczatku bylo w takim kolorze?

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie zakupy to jedne z moich ulubionych. Jak dobrze, że dzięki Tobie dowiedziałam się, iż ten sklep jest całkiem blisko mnie:) Muszę zaplanować wyjazd!
    Dziękuję i serdecznie pozdrawiam!
    P.S. Wspaniały blog:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo proszę, Ewo, o pilny kontakt mailowy na adres: Lucyna1826@op.pl w sprawie mojej wielkanocnej wymianki.
    Pozdrawiam. Lucyna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy