Dzień Babeczki

Na słodkości zawsze jest dobry czas...

Gdzieś mimo chodem usłyszałam w telewizji, że dzisiaj jest Dzień Babeczki dlatego czym prędzej pragnę Was zachęcić do przygotowania tych pyszności. Przepis wyszperałam jak zwykle u asieja ciasto z marzeń - Ona ma tyle przepisów na muffinki, że nie sposób niczego nie wybrać. Jak zwykle przepis ( który znajdziesz tutaj) lekko zmodyfikowałam, czyli nie posypałam cukrem :-)) ale do środka każdego maleństwa dorzuciłam czekoladową niespodziankę - kawałek mlecznej czekoladki !!!

Zatytułowałam je " Z myślą o Wielkanocy" ponieważ już zaczynam o niej pomalutku myśleć. Zaczynam układać sobie w głowie menu, zbieram pomysły i inspiracje a te babeczki zrobię na pewno gdyż smakują wyśmienicie. Ich smak przywołuje wspomnienia z mojego dzieciństwa.


Chciałam jeszcze wspomnieć o niesamowitym Candy w Scrapki.pl. Zapisałam się i ja gdyż ostatnio bardzo polubiłam te piękne papiery.


Komentarze

  1. To taki dzień też istnieje? :) Nie mam nic na przeciw!
    W takim razie i ja do kuchni zmykam upiec jakieś muffinki:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień Babeczki - podoba mi się takie swięto:))) Muffinki się u mnie zdecydownie nie przyjęły, wolę cupcakes! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz to swietny pomysl takie babeczki na wielkanocnym stole !!!! Dodam i do mojego menu
    Ag
    A, zaproszenia na komunie b. mi sie podobaja! Pa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj kochana, ale mi smaka na noc narobiłaś tymi muffinkami, wiesz, ja całkiem niedawno robiłam muffinki z masą marcepanową, wyszły pyszne, ale dzisiaj zjadłabym chętnie z czekoladą :))
    ściskam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. to cudowne, że smakiem można przywołac wspomnienia dzieciństwa.
    cieszę się ogromnie, że babeczki znalazłaś i zrobiłaś.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądaja bardzo pysznie:) Oj narobiłas mi smaka na muffinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Babeczki wygladaja bardzo smakowicie!!!
    Ach,jakbym zjadła!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja w post próbuje nie jeść słodyczy a Ty mnie kusisz cudownymi babeczkami. O jak ja uwielbiam babeczki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy