Komunii czas


Zaproszenia


Ten czas zbliża się wielkimi krokami...szczególnie szybko mija tym których dotyczy on bezpośrednio i tak jest w naszym przypadku. W maju będziemy się cieszyć i świętować w dzień Pierwszej Komunii mojego synka. Niewiele się zastanawiając, podjęłam decyzję o przygotowaniu własnoręcznie zaproszeń na ta piękną okazję. Ta decyzja pociągnęła lawinę ;-) Oto jakie zaproszenia przygotowałam dla córeczek mojej koleżanki.





Zamówiłam w Craft4You piękny papier, dopasowałam dodatki i wyszły takie słodkie cudeńka. To moje drugie scrapbookingowe dzieło. Kolejne będą zaproszenia na uroczystość Pierwszej Komunii mojego syna, już w troszkę innej tonacji, bardziej chłopięce ale mam nadzieję, że równie piękne.

Komentarze

  1. Podobają mi się, bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu, pięknie wyglądają, gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopracowane w każdym detalu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podobaja. Wlasnie o to chodzi, aby nie byly "przekombinowane". Wybralas fantastyczne papiery!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy