Manualnie

Na powitanie wiosny !!!

Ostatnio na moim blogu było bardzo kulinarnie, dzisiaj manualnie (choc kulinaria to również hand made) i wiosennie. Jak tu nie powitać wiosny skoro się na nią z tak wielkim utęsknieniem czekało ?


Dzisiaj wisior w technice, która koi emocje, uspokaja, wycisza i dominuje nad kobiecym temperamentem. Kolory dosyć odważne ale bardzo spodobało mi się ich zestawienie, skojarzyło mi się z wiosną, ze słońcem, z optymizmem, lekkością, delikatnością...taki jest właśnie ten wisior, to zaleta materiałów i samej techniki ...

Nie dopełniłam jeszcze pewnego obowiązku związanego z przemiłym wyróżnieniem, które dostałam już jakiś czas temu. Dzisiaj ja przekażę go dalej, osobom, które bardzo lubię, które według mnie na to słoneczne wyróżnienie zasługują.


1. Ewa z bloga A Point of View - ujął mnie za serce jej sposób na blogowanie - mało słów - piękne zdjęcia które mnie zachwyciły

2. Karolina z bloga Moje Manderlay - uwielbiam klimat tego bloga, lekkość wyniakjącą z kolorystyki która tam panuje, jej pomysł na przedstawienie rzeczywistości, codziennych zajęć i przedmiotów codziennego użytku. Oryginalność i niepowtarzalność - bardzo to sobie cenię

3. Jaga i jej Dom - podziwiam jej wszechstronny talent, to co prezentuje jest perfekcyjne i dotyczy wielu technik - czy filcuje, czy dzirega na drutach czy ozdabia techniką decoupage - zawsze to jest wykonane na najwyższym poziomie

4. Llooka z bloga Marzę, więc jestem - zawsze podziwiam jej klimatyczne zdjęcia i ich atmosferę, o czym by nie mówiły, mówią interesująco. Bardzo lubię oglądać jej wytwory, podpatrywać co gotuje - lubię jej styl a podziwiam talent, pomysłowość i kreatywność.

5. Aga i jej Niecodziennik - za smaczne pomysły (i nie tylko) z których lubię czerpać.

6. Beata Lipov z Lawendowego Domu ... od kuchni - artystycznie, domowo, wykwintnie i nieskomplikowanie, a jeśli tak jest - pojawia się instruktaz i wszystko staje sie prostsze...krok po kroku, smak za smakiem...jest zabawnie, smacznie, kolorowo i ciepło...jak w domu

7. Elisse z Utkane z marzeń - kobieta przepełniona miłością ... do rodziny, do domu, do drobiazgów, do przyrody, zwierząt...zapracowana ale niezatracona - wszystko w jej pieknych wnętrzach dopięte jest na ostatni guzik.

8. Flora z Laboratorium Flory - lubię zaglądać do laboratorium i patrzeć jak Flora bawi się tworząc biżuterię, podejmuje wyzwania i zawsze udaje jej się idealnie wpasować w jego tematykę zazwyczaj kolorystyczną. Podoba mi się bardzo jej wrażliwość artystyczna i smak - mało a intrygująco, skromnie a oryginalnie.

9. Zuzia z bloga Szycie jest piękne - podziwiam jej talent którego odkryła potrzeba chwili a ona potrafiła to w odpowiednim momencie wyłapać i zrobić z tego pożytek.

10. Enchocolatte - minimalizm, który bardzo do mnie przemawia...minimalizm w słowach, które zastępują zdjęcia, nieme a jakże wymowne, barwne, pełne treści...za talent i wszechstronność

A teraz, po wyróżnieniu wyżej wymienionych osób, zbieram myśli aby odpowiedzieć na pytanie co czyni mnie szczęśliwą:

Zdrowie najbliższych mi osób, ich obecność w domu, wspólne spędzanie czasu, wspólne podróżowanie po świecie, zaskakujące a jakże miłe niespodzianki mojego męża, jego zapach, szczęśliwe oczy mojego synka, obserwowanie budzącej się po zimie przyrody i wschodów słońca, wsłuchiwanie się w ciszę wczesnego poranka i śpiew ptaków, posiadanie prawdziwych przyjaciół, wspólne biesiadowanie, podejmowanie wyzwań, dążenie do doskonałości, posługiwanie się językiem francuskim - mojej młodzieńczej fascynacji, która stała się moją życiową drogą.

To wszystko stanowi o mnie, o moich tęsknotach i radościach. Mam nadzieję, że wyróżnione chętnie podejmą te zabawę. Jeszcze raz bardzo dziękuję Dorocie i wszystkich serdecznie pozdrawiam. Ewa

Oto ściąga z instrukcją działania:

1. Podziękować za wyróżnienie. *
2. Umieścić u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.*
3. Umieścić u siebie logo wyróżnień.*
4. Przekazać nagrodę do 10 blogów.*
5. Umieścić linki do tych blogów.*
6. Powiadomić o tym nominowane osoby.*
7. Stworzyć listę rzeczy, które czynią mnie szczęśliwą.*


Komentarze

  1. Gratuluję wyróżnienia!
    Podobało mi się - "to, co mnie uszczęśliwia". Dopiero, gdy mamy chwilę na zastanowienie, widzimy, że uszczęśliwia nas to co blisko nas, w zasięgu ręki, co mamy na codzień. I nie są to, jak się okazuje, wyszukane powody do radości. Mnie również uszczęśliwiają takie proste, codzienne drobnostki.To mój sposób na życie w harmonii.
    Twój wiosenny naszyjnik w pastelach jest taki delikatny, subtelny i barrrrdzo kobiecy. Kojarzy mi się z eteryczną i romantyczną blondynką.

    Wiosennie pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  2. O ! jaka misterna robota :) przpięny wisior :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie! To miła niespodzianka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczny sutaszowy wisior, te kolory wspaniale pasuja do wiosny, az sie prosi zeby go zalozyc i nosic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewa, jaka miła niespodzianka. Szalenie mi miło:) Tyle ciepłych słów pod moim adresem, dziękuję pięknie za to wyróżnienie! Pozdrawiam cieplutko i dobrego tygodnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewo, dziękuję, miło mi, że lubisz odwiedzac mojego bloga:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja serdecznie dziękuję za wyróżnienie - taki miły akcent wiosenny. Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie tak często jak tylko będziesz miała ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu dziękuje za wyróżnienie i cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy