Coraz bliżej święta

Gorączka przedświąteczna trwa i myślę, że jest coraz większa. Jako, że nie powinnam się forsować i powinnam dzielić pracę na małe partie, zabrałam się juz pomalutku do pracy. Najpierw ozdoby, dwie w podobnym klimacie. Pierwsza na drzwi wejściowe
Druga na ścianę mojego saloniku

Uwielbiam bukszpan a szczególnie jego zapach. W tym roku ozdabia wnętrze mojego domu, swoją zielenią ożywia go i napawa nas nadzieją.

Kolejny pomysł zrodził się wczoraj w jednej sekundzie, podczas chwili wytchnienia jaką sobie dałam. Niestety, nie umiem odpoczywać, dlatego następstwem pomysłu było przygotowanie takich cudeniek. Wiązało się to jednak ze spacerem do położonego nieopodal Lidla po foremki ale myślę, że pomysł okazał się przednim.


Forma składa się z sześciu małych keksowych foremek - już dawno za mną chodziła ale jakoś nie widziałam sensu robienia takich malutkich keksików. Tymczasem, przypomniałam sobie o moim chlebie, którego niegdyś piekłam namiętnie niemalże co tydzień. Pomyślałam, że fajnie byłoby upiec takie male chlebki i wręczyć moim bliskim do święconki. Ja akurat co rok, przygotowuję ogromny kosz, ten chlebek będzie tam pasował jak ulał.
A na koniec, jakby ktoś nie miał jeszcze pomysłu jakie słodkości przygotować na święta, proponuję takie oto drożdżowe ślimaczki. Przepis jak zwykle bardzo przyjemnie prosty - pierwotnie miały z niego powstać bułeczki, ja jednak stworzyłam takie oto cudeńka z różaną marmoladą, pychota !!!!

Komentarze

  1. Ewuś Wesołego Alleluja dla Was wszystkich :)
    ściskam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Chlebki fantastyczne:) Bułeczki - mam ślinotok!!!!! A do tego śniadania jeszcze nie jadłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianek jak skrzydła anioła,piękny.
    Radosnego Allelluja

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny i apetyczny post;-)
    Wszystkiego dobrego na święta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych i pogodnych Świąt!ale pyszności przygotowałaś!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też dzisiaj piekłam chleb. Zawijaski wygladają nieziemsko.
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  7. Je te souhaite à mon tour de Joyeuses fêtes de Pâques.
    Merci pour tes présents qui m'ont fait chaud au cœur.
    A bientôt.
    Johanna

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesolego Alleluja Ewo::))

    Chlebki do koszyczka bardzo mily gest a slimaczki napewno smakowite.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary, nadzieji i miłości. Radosnych i wiosennych chwil w gronie najbliższych i przyjaciół oraz Wesołego Alleluja!!!życzy -Peninia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za apetyczne slimaczki !!! Wesolych Swiat !! Ag

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewo, zdrowych, spokojnych, pełnych miłości Świąt dla Ciebie i rodzinki!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy