Post dziękczynny ;-)

Po krótkiej, nieoczekiwanej przerwie, spowodowanej przyczynami technicznymi - czyli złomowatym komputerem, dzisiaj mogę podzielić się z Wami moimi radościami.
Malutkimi kroczkami zbliżam się do świąt, gdzie nie gdzie pojawiają się wielkanocne ozdoby ale wczoraj i przedwczoraj pojawiły się w moim domu cudeńka o których chcę napisać.




Jakiś czas temu zapisałam się na wymiankę wielkanocną. Żeby nie zapomnieć i nie przegapić terminu, ja swoją paczuszkę wysłałam juz dawno temu, do mnie natomiast przyszły oto takie cudeńka.
Przepyszna czekolada, cudna karteczka świąteczna z haftowanymi króliczkami, przemiłe magnesy z motywem jajek lub kurczaczków, i króliczek jako ocieplacz na ugotowane jajo i coś w rodzaju biscornu - zawieszki, i małe chwosty, i serduszka, że nie wspomnę o herbatkach...aż mi tchu zabrakło przy wymienianiu tych cudowności ! a wszystko to od Renaty z blogu renata25.blogspot.com.


Kolejna paczuszka, która równie mocno podbiła moje serducho przyszła do mnie prosto z NY. Alexl z Destination Art przygotowała dla mnie taaakie cudeńka:
Równie piękna karteczka własnej roboty, biscornu ozdobione ślicznym guziczkiem i perełkami, naparstek, muliny, kwiatuszki, koraliczki a wszystko utrzymane w mojej ulubionej kolorystyce i klimacie - rewelacja !!!


A kolejna niespodzianka o mało nie przyprawiła mnie o zawał serca. Dlaczego ? gdyż była totalnym zaskoczeniem... jakże przemiłym... zobaczcie same !
To wszystkim nam znana MariaPar...z wdzięczności. Brakuje mi słów aby opisać moje wzruszenie i zaskoczenie. Kiedy usłyszałam w domofonie, ze to listonosz z przesyłką, byłam bardzo zdziwiona gdyż miałam wrażenie, że wszystko na co czekałam już przyszło...tymczasem okazało się, że jednak nie ! Surprise !
Takie właśnie filiżanki zbieram. Przypominam sobie, że w komentarzu do jednej z Was napisałam, że moja kolekcja małych filiżanek w cynowych koszyczkach nie jest zbyt duża gdyż szukam wzoru w kolorze kobaltu lub niebieskiego a jak na razie spotykam tylko kolorowe ornamenty. Czyż ta kobieta nie jest niesamowita ? Chapeau bas ! Pozdrawiam Cię Mario serdecznie i bardzo, baaardzo dziękuję !


Komentarze

  1. Fajny tytuł posta i fajne rzeczy za które dziękujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymianki bardzo mile, a MariaPar.... no coz- przecudowna niespodzianka. Brawo, MarioPar !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała przyjemność po mojej stronie.
    Uściski świąteczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli Zajączek był bardzo łaskawy w tym roku! Śliczne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne prezenty, króliczek na bogato !

    OdpowiedzUsuń
  6. serdeczne gratulacje- prezenty rzeczywiście cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie sie czuje w roli kroliczka wielkanocnego;) Swiatecznie pozdrawiam i kicam do spania:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy