Słodki piątek

Tym razem drożdżowe ciasto w postaci smakowitych bułeczek. Przepis znaleziony na blogu SWEET - art, wydawał mi się bardzo mało skomplikowany i taki rzeczywiście był. Kolejnym udogodnieniem, które serwuje ta stronka jest przepis w wersji do wydruku - klikasz i masz, super sprawa, poza tym, samą stronę ogląda się z chęcią spróbowania wszystkiego co oglądacie. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym czegoś nie zmieniła w tym przepisie, tym razem było to nadzienie. Bułeczki proponowane przez Sweet-art (przepis znajdziecie tutaj) nadziewane są bananem i gorzką czekoladą - obawiałam się czy moi bliscy pokochają te bułeczki z tym nadzieniem, więc wybrałam samą czekoladę i to do tego mleczną ;-))


Są wyśmienite, idealne na słodkie zapotrzebowanie - gorąco Wam je polecam !!! A poniżej jeszcze przed upieczeniem



Życzę smacznego, słodkiego piątku !!! Ewa

Komentarze

  1. bułeczki z kruszonką są najpyszniejsze na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj uwielbiam takie, aż ślinka cieknie od takich pysznych zdjęć :))
    ściskam Cię
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ślinianki zapracowały ;)
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. mniammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy