Zielono

Tego koloru jest coraz więcej w moim domu choć nigdy za nim nie przepadałam, to teraz daje mi wiele radości i napełnia mnie nadzieją.


Obok mojej królewskiej kurki, stanęła nowo upolowana doniczka z pięknie prezentującym się bukszpanem. Zakup chwili, zauroczenia zielonością małego krzewu i charakterem donicy.


Może kiedyś pojawi się w niej sadzonka drzewka oliwnego ;-) tak jak sugeruje to napis na niej umieszczony ale tymczasem znalazły w niej miejsce nasze swojskie klimaty. W tle, nieśmiało piętrzą się pyszne ciacha wykonania mojego synka. Troszkę za dużo sody, za mało przyprawy piernikowej ale jaka radość z samodzielnego wykonania !!!


A na koniec moja bazylia o zapachu cytryny. Ciekawe zestawienie, na razie bacznie ją obserwuję, pielęgnuję, podlewam i czekam z utęsknieniem na moment kiedy poczuję jej zapach...taki mój parapetowy ogródek...

Komentarze

  1. Krzaczek super i od biedy może "robić" za drzewko oliwne, a jak by się ktoś pytał, to to nasza krajowa odmiana :)
    Zdolne dziecko i radość musiała być wielka z własnego wypieku :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dziś u Ciebie wiosennie:)))bardzo mi się podoba donica!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo lubię bukszpan za przeróżne formy, które można jemu nadać.
    Fajny pomysł z parapetowym ogródkiem ziołowym.
    Pozdrawiam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
  4. Bukszpan bardzo mi przybliza swieta. Przynosimy jego galazki do domu w Palmowa Niedziele z kosciola. W tym roku zrobie wianek . Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna donica.Bukszpan ślicznie w niej wygląda!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy