Balkon, namiastka ogrodu

Szukam wciaż inspiracji dla mojego balkonu, już po zimnej Zośce i chłodnych ogrodnikach dlatego poważnie zastanawiam się jakie kwiaty, jakie ich ustawienie, co jeszcze dodać żeby było miło...Przejżałam Decorię i propozycje różnych aranżacji tych małych powierzchi i coś zaświtało mi w głowie. Potem trafiłam na zdjęcia balkonu Iki, właścicielki bloga Moje wędrowanie i znowu pojawił się pomysł. Ostrożnie wybieram kwiaty żeby nie wprowadzić chaosu - w tym roku kolorystyka iście dziewczęca ;-))

Działam z pewnym opóźnieniem jeżeli chodzi o dodatki ale u mnie tak zawsze jest, że potrzebuję czasu aby dojrzały we mnie pewne myśli i obrazy. W zeszłym roku kupiłam dwie takie skrzyneczki ale nigdy nie zostały wykorzystane jako osłonki na kwiaty. W tym roku pojawił się pomysł i oto powstały małe kompozycje.



I jeszcze ostatni zakup, latarenka i metalowa osłonka - wszystko w bardzo delikatnych, pastelowych kolorach...i już jest całkiem fajnie choć pozostało jeszcze dużo do zrobienia.




Miłego weekendu !!! Ewa

Komentarze

  1. Skrzyneczka super, pęknie się prezentuje. Osłonka i latarenka zresztą też.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie zrobiło się na Twoim balkonie .
    Mój jeszcze poczeka, bo z gipsem nie da się nic zrobić..hi hi

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też dziś na tapecie balkon i francuskie śniadanie:))

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko jest śliczne :) czekam na resztę zdjęć i nowego ukwiecenia balkonu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Białe pelargonie mam co roku. Twoje wyjątkowo ślicznie w tym pojemniku wyglądają.
    Polecam Lobelie zwisającą. Delikatne niebieskie kwiatki, na urokliwych długich gałązkach. Odkryłam je w zeszłym roku. w tym mam je w 6 donicach.
    Warto zobaczyć książkę "Balkon i taras". Maja Popielarska z tvn.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coucou Ewa, je n'ai pas la main verte, j'admire tes belles balconnières fleuries.
    Bisous
    Johanna

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe doniczki, bardzo stylowo - balkonowo;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy