Ja i mój kolor

Tytuł postu to jednocześnie tytuł zabawy zaproponowany przez Polala z blogu BY THE WAY.
Temat bardzo mi się spodobał dlatego chętnie się zapisałam. Pamiętam dobrze jak miotałam się kiedyś przy wyborze odpowiedniego dla siebie koloru. Miałam kilka wpadek, które wpływały strasznie na to jak wyglądam. Źle dobrane kolory potrafią pogrążyć nawet najlepsze ubranie, dlatego tak ważne jest żeby poznać siebie i kolorami umieć podrasować czasami nie do końca idealne warunki. To taka moja sprawdzona teoria choć dochodziłam do niej przez wiele lat. Oto te kolory po które dzisiaj bardzo chętnie sięgam i lubię je mieć w swojej szafie.

Fiolet śliwki węgierki z dodatkiem słonecznej żółci, głęboka zieleń, błękit, róż, odcienie szarości i biel.
A to kolejny zestaw - oczywiście też fiolet tylko już chłodniejszy, turkus w każdym odcieniu i zieleń ale tym razem morskich głębin. Przyznaję, że fiolet jest kolorem dominującym, lubię się nim malować, lubię mieć dużo dodatków w tym właśnie kolorze a reszta występuje już jako mocne akcenty mojej osobowości ;-)


Pozdrawiam, Ewa

Komentarze

  1. Ah Ewus, alez u Ciebie slicznie i kolorowo, ja zostaje! :-)

    Cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolory też je lubię :0)
    zapraszam na moje ierwsze candy :)
    miłęgo dnai u nas dzisiaj pogoda taaaaka seeeeee
    m.

    OdpowiedzUsuń
  3. Energetyzujące kolory. Ja natomiast lubię kolory ziemii.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękne to zdjęcie i pięknie skomponowane kolory.
    Dzięki, że napisałaś o naszej akcji na swoim blogu :-)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za to uwielbiam turkus. Twoje zestawiki są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się zapisałam i muszę teraz wykombinować zdjęcie. Na dniach pewnie coś zmajstruję. Kolory, które pokazałaś bardzo mi się podobają. Świetne zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne i energetyczne kolory....masz szczęście, że się w nich odnalazłaś, bowiem ja nie do końca wiem w czym mi dobrze. Niby mam jakiś zestaw kolorów, ale czasem jak oglądam zdjęcia i siebie na nich, to nie jestem przekonana, że to jest właśnie TO !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana tak samo jak Ty lubię turkus i fiolet, oczywiście z przewagą fioletu ;-)
    Biżutki wspaniałe ach ach !!!!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. no dla mnie bomba i kolory i zdjęcia i wszystko

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy