Spod mojej ręki

Chwilowe załamanie pogody mnie osobiście dobiło. Zupełnie nie rozumiem dlaczego ten śnieg spadł, przecież w maju to już raczej jak w gaju a o przeplataniu to raczej mówi się w kwietniu. No cóż, wielka niespodzianka, dla większości niemiła i choć nie mam ogrodu, to ze smutkiem patrzyłam na ugięte pod ciężarem śniegu gałęzie drzew. Na szczęście to jednak maj choć poczułam się przez chwilkę jakby ktoś przeniósł mnie o kilka miesięcy wstecz...przeżyłam takie deja vu...ale już jest dobrze...ciepło, słońce i co najważniejsze zielono. Mam nadzieję, że tak juz będzie i że pogoda nie będzie płatała nam więcej takich figli gdyż przed nami wielka uroczystość, komunia mojego synka. Jako, że zawsze bardzo lubiłam przygotowywać niespodzianki czy prezenty na przeróżne okazje dla moich bliskich i tym razem uznałam, że jest to dobry moment na stworzenie czegoś własnoręcznie. Pokazywałam już zaproszenia zrobione z tej samej okazji ale dla dziewczynek, dzisiaj zdjęcia zaproszeń w kolorystyce bardziej chłopięcej.




Mnogość i uroda papierów do scrapbookingu podbiły moje serce. Nie jestem profesjonalistką w tym temacie, raczej raczkująca scrapującą Polką ale sprawia mi to ogromną frajdę

dlatego postanowiłam, że przygotuję dla mojego synka jeszcze jedną niespodziankę - album na zdjęcia. Mam ogromną tremę bo to już jest dosyć duże wyzwanie ale muszę powiedzieć, że bardzo starannie się do tego przygotowuję. Chciałabym żeby to było coś wyjątkowego, niepowtarzalnego i jedynego w swoim rodzaju. Mam nadzieję, że takie właśnie będzie. Pozdrawiam Was słonecznie

Komentarze

  1. Bardzo eleganckie zaproszenia napewno spodobają się zaproszonym ;-)
    Ewuniu zapraszam na Candy do siebie.
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zaproszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zaproszenia. W miarę proste, a jednocześnie ciekawe i eleganckie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewa! Śliczne zaproszenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo efektowne zaproszenia!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz dryg do manualnych rzeczy. Zaproszenia są delikatne i precyzyjnie wykonane.
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ces cartes sont magnifiques! quel beau travail Ewa.
    Bisous et bon dimanche.
    Johanna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy