Papierowe wyzwanie

Już wspominałam, że te papiery owładnęły mnie ostatnio do reszty... już zaczęłam się powstrzymywać ale trudno jest przejść obok tylu kolorów, wzorów a do tego wszystkiego świetnych pomysłów scrapujących osób. Sklep skrapki.pl jest mi już dobrze znany ale wczoraj, z samego rana odkryłam jego blog skrapki.pl wyzwaniowo.
Skoro wyzwanie to wyzwanie - podjęłam go gdyż tematycznie bardzo mi się spodobało - TAG AUTOPREZENTACJA - jak na początek, pomyślałam, bardzo fajny temat. Dla mnie to początek początków gdyż stawiam pierwsze kroki na drodze scrapbookingu ale od czegoś trzeba zacząć więc w zabawę się zaangażowałam i oto co stworzyłam.


W końcu widzę mój świat na kolorowo, więc nie mogło ich zabraknąć w żadnym wypadku ;-))

Będę wiernie śledziła wyzwania scrapujących koleżanek - może kiedyś stanę się tak dobra jak one... pozdrawiam kolorowo, Ewa

Komentarze

  1. Ja nie wiem zupełnie co to znaczy scrapujący.
    Natomiast praca zrobiona przez Ciebie jest bliska moich klimatów kolorystycznych. Ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory i piękne papiery! Muszę przyznać, że Twoje pierwsze kroki w scrapbookingu są naprawdę obiecujące - świetna autoprezentacja.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna warstwowa kompozycja i piękny dobór kolorów! Dziękujemy za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze ze Cie ciagnie do papieru, bo masz do tego talent. Milo bylo o tym przekonac sie na zywo! Zaluje tylko ze poczta tak dlugo kazala mi czekac na Twoje piekne prace! Prosze rzuc oczkiem na poczte:) POzdrawiam!

    alexls

    OdpowiedzUsuń
  5. Idea wyzwań, liftów, mapek jest mi kompletnie obca. Ale tag baaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny! subtelny i niezwykle optymistyczny :) świetne kolorki! Rewelacyjnie sobie poradziłaś :) dziękuję Ci za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomponiki świetnie pasują...polecam magdowo.pl właśnie jest wyprzedaż, ja chętnie zawsze coś tam upoluję, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połączenie papierów..ja z tym zawsze mam kłopoty:))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy