Uśmiech losu :-))

Oj tak, jestem ogromnie szczęśliwa bo moja praca na wyzwanie blogu wyzwaniowego skrapki.pl została wylosowana i nagrodzona główną nagrodą.
To był TAG-Autoprezentacja ( tutaj do wglądu) - trzeba było przez niego wyrazić siebie, więc usiadłam i poddałam się chwili natchnienia. Kolejny raz przekonałam się, że wszystko co z serca pochodzi jest najlepsze, autentyczne, szczere i niepowtarzalne. Nagroda mnie uskrzydliła, umocniła moją skłonność do tych przepięknych papierów, mam też nadzieję, że dzięki wyzwaniom i proponowanym zabawom udoskonalę swój warsztat i kiedyś stanę się tak dobra jak skrapujące koleżanki.
Tymczasem, w swoim domowym zaciszu trenuję - wypuszczam spod moich rąk co jakiś czas papierowe drobiazgi szukając sama przeróżnych okazji do ich przygotowania lub podejmując drobne zlecenia. Odpowiedzią na takowe jest prezentowana dzisiaj przeze mnie karteczka.

Papiery kupuję często dla ich urody i bez konkretnego przeznaczenia i uwielbiam ten moment kiedy okazuje się, że mam pomysł lub ktoś prosi mnie o drobną przysługę.


Kartka miała wyrażać wdzięczność i podziękowanie za wiele lat wspólnej pracy.


Wymyśliłam więc, żeby miała pewne elementy które o tej wdzięczności i sympatii mogłyby świadczyć.

Serduszko rozkłada się do czterolistnej koniczynki - to tak na szczęście. Zostawiłam tam puste miejsce aby mogły zostać tam wpisane życzenia i wszelkie wyrazy sympatii dla tej osoby.
Serduszko łączy dwie strony otwierającej się kartki, której wnętrze ukrywa jeszcze małą niespodziankę.


To koleżanki i koledzy z pracy, którzy podziękować chcieli za wspólnie spędzony, zawodowy czas.
Mała rzecz a cieszy ... a mnie w szczególności ponieważ kartka została bardzo miło przyjęta przez wszystkich, którzy mieli okazję ją oglądać.

Do ozdobienia karteczki wykorzystałam papiery zakupione w sklepie Craft4you z serii Jubilee - okładka zewnętrzna Purple Burst, boczne części karteczki od wewnętrznej strony to Pink&Teal Collage.

Komentarze

  1. "Kartka" piękna i jakże wymowna.
    Pozdrawiam cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kartka! Gratuluje serdecznie wygranej:) i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowa ta karteczka i bardzo ładna ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka, ze szczególnym przesłaniem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny pomysł,nie wpadałbym na to.W przesympatyczny sposób można podziękować za wspólna pracę,a jak pamiątka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie zgrana kolorystyka.
    Bardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. No i pięknie. Wygrana zasłużona. Kartka nastrojowa. Gratuluję serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy