W kolorze tęczy

Świeciło słońce i padał deszcz - uwielbiam właśnie takie chwile, wtedy wiem, że ten deszcz to zapowiedź lata. Dzisiaj, już nie mam takiego wrażenia.


Oto niesamowitość wczorajszej tęczy - łączyła dwa krańce podwórka i była podwójna.

A na zakończenie bardzo przyjemna i prosta w wykonaniu Jogurtowa babka.

Oto składniki:
3 żółtka, 1 szklanka mąki, 2/3 szklanki jogurtu, 2/3 szklanki cukru, 2/5 rozpuszczonej margaryny, 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia, 2/3 szklanki rodzynek.

Piec ją należy w 180 stopniach około 1h. W przepisie podane było 45 minut ale to zbyt mokra baba, żeby trzymać ją piekarniku tak krótko - ja wydłużyłam ten cza i opłacało się - wyszła pyszna. Co do dodatków, oczywiście zmieniłam je troszkę, nie dorzuciłam rodzynek (bo ich nie miałam) ale kandyzowaną skórkę pomarańczową i ten sam aromat - tym samym babka nabrała dodatkowego aromatu. Oto co z tego wyszło.

Komentarze

  1. Podwójna tęcza to dach nad domem dobrych ludzi :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna tęcza, bardzo je lubię:)
    Babkę jogurtową kiedyś robiłam ale zakalec mi wyszedł:(

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna tęcza.
    babki jeszcze nie piekłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepis godny wypróbowania:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Slonce i deszcz w rezultacie takie piekne widoki.
    Babka wyglada smakowicie, ja robie jogurtowe mufinki, wiec ta babka pewnie tez mi posmakuje:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tęcza to takie magiczne zjawisko, zawsze wywołuje we mnie miłe skojarzenia i pytanie: co się znajduje na jej końcu ?
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy