Czekoladowo

Pozostaję ostatnio wśród papierów - myślę, że to za sprawą "cudnej" pogody, która odbiera mi ochotę wyglądania przez okno a one mają w sobie i słońce i niebo i las - wszystko o czym w lecie rozmyślamy i co podziwiamy i za czym tęsknimy całą zimę. Na blogu Szuflada pojawiła się propozycja zrobienia "czegoś" w temacie czekoladowym i ciasteczkowym, ogólnie mówiąc słodkim a wszystko to w kolorach landrynkowego różu, zieleni pistacji, kremu i brązu czekoladowego - oto moja odpowiedź :-))

Mały notesik na przepisy - zgodnie z wytycznymi utrzymany w zaproponowanej kolorystyce.

Oto jego czekoladowo - pistacjowy tył i babeczkowe wnętrze.

Ja wyznaję zasadę, że małe jest piękne dlatego notes ma wymiary A6 ale 100 kartek w kratkę, myślę, że jest bardzo poręczny, może nawet znaleźć swoje miejsce w torebce nie zabierając zbyt dużo miejsca ;-). Gdyby ktoś miał na niego smaka to zapraszam tutaj. Bon appetit !

Komentarze

  1. Słodziak ;)I to połączenie brązu, różu i zieleni - cudnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiśnik ślicznie się prezentuje :)
    pozdrawiam cieplutko
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. What a wonderful card! Your blog looks like summer right now, and I just love it! Wish you a nice summer!

    Hugs,
    Cathrine :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalne połączenie kolorów. Świetne wykonanie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiśnik super !!!!
    Zgłoś go na moje wyzwanie w Szufladzie ;-)
    panuje tam teraz słodki temat ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie... po odbiór (kolejnego) wyróżnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności, guziczki na kartce mnie urzekły... pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny!!! Nabieram smaka na taki, choć wolałabym większy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest super :) ciekawe jakie przepisy na słodkości się w nim znajdą :)pozdrawiam i dziekuję za udział w zabawie Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, jaki cudowny.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu
    Pozdrawiam
    Kaśka DT Szuflada

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny przepiśnik!
    Ja bym w nim tylko przepisy na słodkości zapisywała.

    OdpowiedzUsuń
  12. No i pięknie. Kolory jak marzenie. Zdolna bestia z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy