Nominacja

Otrzymana od Polali z oryginalnego bloga By The Way. Jak zwykle ogarnęło mnie swoiste wzruszenie - poczułam wiatr w żaglach i ogromną radość, że to co robię do kogoś przemawia, komuś się podoba i że w ogóle zostaje to zauważone wśród tylu pięknych rzeczy nieskończonego blogowego świata.

Rzadko opowiadam o sobie, wolę kiedy ludzie poznają mnie w inny sposób ale zasada is zasada więc do dzieła:

1. Zbyt wrażliwa i emocjonalna żeby móc normalnie funkcjonować w dzisiejszych czasach
2. Zbyt ufna dlatego wiele razy sprowadzona z chmur na ziemię
3. Od zawsze poszukująca ideału w każdej dziedzinie życia
4. Spłoszona przez życie romantyczka
5. Pełna pomysłów, planów i pasji o których rzadko mówi na głos
6. Nauczona doświadczeniem - żyje dniem dzisiejszym
7. Od dziecka zakochana we Francji i języku francuskim

To było kilka słów na mój temat a teraz moje nominacje:

1. Zielony kuferek
2. Lawendowy dom...od kuchni
3. Drewniana szpulka
4. The Mouse House
5. HOME about
6. Karola Witczak
7. Marzę więc jestem
8. Studio Mirabeel
9. Floralne przeobrażenia
10. Atelier Penelopy
11. A Point of view
12. W domu u Jagi
13. Passe Present Recompose
14. Keris-home
15. Bree-vintage cottage
16. Sentimental living

Zasady zabawy:
  1. Podziękuj i napisz link blogera, który przyznał wam tę nagrodę,
  2. Skopiuj i wklej logo na swoim blogu,
  3. Nominuj 16 innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę),
  4. Napisz o sobie 7 rzeczy,
  5. Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji

Komentarze

  1. Ewus dziekuje Ci bardzo za wyroznienie, jest naprawde bardzo bardzo milo, ja juz od jakiegos czasu nie przyjmue wyroznien, kiedys o tym pisalam, mam nadzieje ze sie nie pogniewasz... ale i tak jest mi bardzo milo, dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu, dziękuję za wyróżnienie, a Tobie gratuluję. Fajnie dowiedzieć się czegoś więcej o drugiej osobie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło i dziękuję pięknie:)Aj, z tymi wyróżnieniami to tak jest, że jedni je przyjmują, inni się w nie nie bawią... Ja należę do tych drugich, dlatego nie obraź się, że nie przekażę dalej.

    Fajnie dowiedzieć się coś nowego o Tobie. A znajomości j. francuskiego, to zazdroszczę.

    Pozdrawiam niedzielnie i bardzo słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Merci Ewa, c'est gentil d'avoir pensé à moi.
    Bises

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję pięknie za wyróżnienie! Wrażliwa Dziewczyna, która kocha Francję i pięknie mówi po francusku. Bardzo podoba mi się Twój krótki autoportret ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ robisz tak świetne rzeczy, że niemożliwością było nie uwzględnić ciebie w nominacji.
    Zaskoczyła mnie Twoje zakochanie we francuskim. nie przepadam za tym językiem, ale kraj jak najbardziej lubię. Lubię stanowcze języki. najbardziej przemawia do mnie niemiecki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wyroznienia! W pelni zasluzone!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, dziękuję, dziękuję jest mi niezmiernie miło:) Pozdrawiam serdecznie!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy