Wciąż w papierach

Nie przypuszczałam, że taką frajdę będę miała bawiąc się wstążeczkami, papierami, kryształkami, klejem...czyżbym zatęskniła za dzieciństwem ??? Pewne jest to, że bardzo tęsknię za moim synkiem, który praktycznie całe wakacje jest w rozjazdach i żeby tę tęsknotę choć troszkę zagłuszyć, podejmuję wyzwanie za wyzwaniem i tym samym sprawdzam swoją kreatywność ;-))
"ZAKŁADKA" to odpowiedź na wyzwanie dwóch scrapbookingowych blogów Craft Artwork i Craft4You.

Na przodzie cytat Kornela Makuszyńskiego

"Książka to mędrzec łagodny i pełen słodyczy, który puste życie napełnia światłem a puste serca wzruszeniem."

Z tyłu już tylko ozdobniki, jedna mała ruchoma część dodająca całości lekkości i papier projektu Karoli Witczak Jasna strona życia, który nie chce wyjść spod moich rąk. Nigdy jednak nie wyrzucam resztek papierów, gdyż wiem, że najdrobniejszy kawałeczek może się kiedyś przydać. Tak też się stało i w tym przypadku - przemyciłam tutaj kwiat wycięty z papieru Jubilee i amarantowy pasek z papieru Madeleine.

Komentarze

  1. Ja też zabijam tęsknotę za dziećmi różnymi robotami. A, że nie mam cierpliwości do tego do czego Ty masz, jadę równo z prasowaniem, myciem okien, sprzątaniem, wymianą lamp, peleniem, koszeniem trawy i zdjęciami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna! piękna kolorystyka! i do tego świetny cytat wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy