Wyzwaniowo-zabawowo

Bardzo mi się to spodobało ponieważ mam cel, który pozwala mi zrealizować małe projekty i sprawdzić się w kolejnej, zgłębianej przeze mnie dziedzinie. Blog sklepu Scrapki.pl zaproponował kolejną zabawę, tym razem dotyczyła zrobienia mini albumu (wyzwanie #3 - Mini album).
Pomysł idealny ponieważ pod ręką miałam poniewierające się w szufladzie zdjęcia z mojego dzieciństwa i nie miałam na nie zupełnie pomysłu. Dzięki wyzwaniu - już wiedziałam, że wreszcie znajdą one swoje godne miejsce i się nie zniszczą. Oto co powstało:

Tak wygląda pierwsza strona- okładka zamkniętego albumu. Jest mała kieszonka na tag Memo i cytat o rodzinie.

Po przerzuceniu strony, pojawia się kolejny cytat, tym razem Adama Mickiewicza o dzieciństwie i zdjęcie na którym jestem z moimi rodzicami.

Jedna strona w połowie zamykana - "ukrywa stempelek z moją datą urodzenia ;-))

Moi - czyli Ja

Kolejna strona z króciutkim cytatem i nimi tagiem ukrywającym stempelek Dziecko. I ostatnia strona - okładka mojego albumu z tajemniczym tagiem pomponikowym.

A na nim nadzieja, miłość, dzieciństwo, serce i szczęście a wszystko napisane w moim ukochanym języku francuskim.
Do zrobienia tego albumiku wykorzystałam nowe papiery Karoli Witczak Jasna Strona Życia w się zakochałam i motyw z papieru Prima Marketing Madeline Beautima kupionego dawno temu w sklepie Craft4You. Bazą stał się zwykły techniczny blok a dodatkami: szyfonowe wstążeczki w kolorze jasnego błękitu, starego złota i jedna różowa, stempelki firmy Glitz, tusz Latarnia morska którym postarzałam brzegi oraz kółeczka w kolorze starego złota zakupione w sklepie scrapki.pl

Komentarze

  1. Ale piękny album!!! Brawo!!! Te wszystkie detale są po prostu piękne. Dla mnie to wszystko jest wręcz magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cukiereczek....przepiękny album!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, sentymentalnie. Z pewnością często będziesz wracać do tego albumiku.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatny, romantyczny, ulotny. Prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę piękna oprawa dla tych ważnych zdjęć:))

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny! niesamowita forma! cudowna oprawa dla zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny album, pięknie wykonany! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, romantyczna i delikatna praca. Naprawdę mnie urzekła...

    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty to wszystko tak sama? Ładnie. Nie miałabym cierpliwości. Niestety. Twoja podziwiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy