Karteczka z okazji i przy okazji

W te wakacje podejmuję wszelkie wyzwania...największe czeka mnie we wrześniu ale do niego przygotowuje się już wiele miesięcy :-) To o którym chcę dzisiaj napisać to propozycja bloga Scrap Pasja: Wyzwanie nr 8 zrób to sam/a.

Tematem była kartka z własnoręcznie wykonanym choć jednym kwiatkiem, ja zrobiłam ich cztery i powstało takie oto cudeńko - a co mnie najbardziej cieszy,że z resztek papierów, które zawsze skrzętnie przechowuję !


Oto trzy duże kwiatuszki - spięte nitem.


i jeszcze taki maluszek jako zwieńczenie całości. Mam nadzieję, że sprostałam wyzwaniu i przypadnie ta karteczka do gustu jury. Ja tymczasem zabieram się za prace ale domowe ;-)) Udanego weekednowego biesiadowania. Ewa

Komentarze

  1. Jestem pelna podziwu !Jest przepiekna! Nigdy nie moglabym takiej zrobic!!! Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez bardzo podziwiam, przepiekne detale! Pozdrawiam cieplutko!

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrazeniem roznorodnosci elementow, jakie wykorzystujesz w swoich scrapkach! Pieknie Ci to wychodzi!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna. Bardzo ładna i tak może do mnie przyjść z życzeniami urodzinowymi. Sama tak wymyślasz, czy masz szablon?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna praca - dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tagi cudne, taka energia od nich bije ;-)
    Zapraszam na Candy do Galerii Kaprys.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy