Na dobranoc

Bardzo dawno nie pokazywałam moich zachodów słońca, jeszcze mniej u mnie ostatnio i wschodów - cóż, rano słońce zbyt wcześnie wstaje, wieczorem zachodzi w takim miejscu, że go najzwyczajniej w świecie nie widzę :-( Ale tym razem się udało ! Moja koleżanka rodem z Francji zachwycała się polskim niebem, pamiętam jak nie mogła oderwać oczu od zachodzącego słońca - właśnie wracaliśmy z Krakowa, rzeczywiście, nad nami rozpościerało się niebo jakby wymalowane wszystkimi odcieniami pomarańczu, czerwieni, błękitu i szarości. Zdziwiło mnie jej stwierdzenie ale może coś w tym jest...?

Ten zachód, to już widok z jednego z moich okien - z jednej strony jest wschód, z drugiej zachód - trudno się oprzeć ich podziwianiu...



Podeślę Wam dzisiaj jeszcze przepis na super proste i pyszne ciacho pasujące do każdego rodzaju owoców i każdej pory roku !



Składniki:

1 margaryna

1 szklanka cukru + cukier waniliowy (jedna mała torebeczka)

3 jajka

2 szklanki mąki

2-3 łyżeczki śmietany

1/2 łyżeczki proszku do pieczenia



Przygotowanie:

Margarynę (w kostce a nie roztopioną) z cukrem i żółtkami utrzeć mikserem, dodać do masy mąkę, proszek do pieczenia, śmietanę i ponownie wymieszać mikserem. Na sam koniec, dorzucić ubite na sztywno białka. W ten sposób przygotowaną masę, przełożyć do formy, ułożyć na cieście owoce według uznania i piec w temperaturze 180 stopni przez 40 minut.





Gorąco polecam, znika ze stołu z prędkością światła ;-) Spokojnej nocy i słonecznej niedzieli ! Ewa

Komentarze

  1. Mam podobny przepis na ciasto ze śliwkami. Nazywamy je 'dla leniwych' bo robi się błyskawicznie a smakuje tak jak Twoje - znika z prędkością światła:)
    Spokojnej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam.... A ja tu amerykanskim paczkiem z dziurka sie zapycham....:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie podobnego przepisu szukałam ostatnio w necie: żeby było proste i można było wrzucić do niego jakie się ma akurat owoce.
    Zawsze mam czas przystanąć na chwilę - przyjrzeć się pędzącym obłokom, popatrzeć na różowe niebo na zachodzie...

    Zapraszam do mnie na candy :))

    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy