Na koniec dnia

Jeszcze się nie skończył ale słońce ukryło się za chmurami i mam wrażenie jakby zapadał zmrok... uchwyciłam jeszcze jego urodę przed całkowitym ukryciem...





A co powiecie na mini pizze na ostro ??? Takie małe chilijki ???





Ja już kiedyś o nich pisałam ale za każdym razem modyfikuję dodatki żeby moim domownikom się nie znudziły ;-)) Jeżeli jeszcze nie znacie tego cudownie prostego przepisu na pizzę to zapraszam tutaj . Tymczasem kończę i życzę Wam wszystkim spokojnych snów ! Ewa

Komentarze

  1. Na pizze powiem TAK! Z takim widokiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekny zachod slonca! a te Pizze, musze spojzec na ten przepis bo wygladaja super smakowicie Ewuniu! Pozdrawiam cieplutko

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  3. oj taka pizza jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny nostalgiczny widok.
    A pizza mniam uwielbiam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy