Owocowy czas .... wyzwaniowo

Oj uwielbiam ten czas kiedy to stragany uginają się od różnorodności owoców i warzyw, kiedy to ceny ich są minimalne...ma się ochotę na przetwory, na ciasta, desery ... mimo, że nie jestem zwolenniczką przesiadywania w kuchni, to ręce same wyciągają się w kierunku tych pyszności.



Dzisiaj proponuję

deser brzoskwiniowy.



Na spodzie zmiksowane brzoskwinie a na nich krem, który powstał z połączenia jogurtu i serka mascarpone. Oczywiście biała warstwa została lekko posłodzona ponieważ moi domownicy uwielbiają słodkości.



Deser szybki, łatwy a w smaku wyśmienity



Dzisiaj, muszę też wspomnieć o co tygodniowym, kolorowym wyzwaniu na blogu CraftArtwork. Na ten tydzień został przewidziany kolor brązowy - dla wielu osób biorących udział w tej zabawie propozycja koloru okazała się wielkim zaskoczeniem. Dla mnie również było to nie małe wyzwanie bo ten kolor nie występuje w mojej codziennej palecie barw . Mimo wszystko, udało się !!!! Oto co stworzyłam z tego co znalazłam w swoich zbiorach.



Forma jak zwykle tagu bo taki jest podstawowy wymóg, tym razem powstała jeszcze dodatkowa kieszonka w której ukrywa się jeszcze jeden malutki tag "now & forever".







Komentarze

  1. Ewo zaglądam,zaglądam i mimo pysznych zdjęc, pięknych skrapow okrutnie mi brakuje Twoich hafcików. Czy jest szansa,ze kiedys do nich powrócisz???Pozdrawiam i życze milego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj pysznościowo wyglada Twój deser :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno deser jak i tag smakowite :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Deser wyglada naprawde smakowicie, choc nigdy chyba nie probowalam tego polaczenia. A brzoskwiniami oststnio zajadam sie:)
    Piekna scrapowa praca.
    Pozdrowionka sle

    OdpowiedzUsuń
  5. Tag niezwykle pomysłowy, rzekłabym tag w tagu :)Fajowski!
    A deserek wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zjadłam 2!
    Tita

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy