Tagi

Pomysł ustawienia elementów na kartce czy czymkolwiek przychodzi sam, dobór elementów też dokonuje się w ten sam sposób - nigdy nie robię planu ani nie rozrysowuje mapki, po prostu biorę papiery i dopasowuje jeden do drugiego oraz do formy, którą tworzę bądź ozdabiam. Jak do tej pory, zrobiłam tylko jeden lift scrapa według mapki i muszę przyznać, że strasznie się przy tej pracy wymęczyłam - mapka stała się dla mnie pewnym ograniczeniem ale bardzo chciałam spróbować czy i temu wyzwaniu podołam. No właśnie, wyzwania są dla mnie impulsem i nakręcają mnie do działania, muszę się Wam przyznać, że powstał nawet taki podręczny zeszyt gdzie je sobie wszystkie zapisuję i w czasie podejmuję ;-)
Dzisiaj chciałam pokazać dwa tagi jeden na wyzwanie KWIATY na blogu Craft Artwork gdzie przynajmniej jeden kwiat miał zostać wykonany własnoręcznie.
Zrobiłam więc zakładkę humorzastą - czyli dwu kolorową, kolory dobieramy w zależności od humoru ;-)


Dwa w jednym dla wymagających

Kolejna moja mała tagowa pracka miała zostać wykonana w kolorze zielonym, który miał być przeważającym i dominującym - wyzwanie też zaproponował blog Craft Artwork a wyzwanie zatytułowane zostało Bawmy się kolorami (coś dla mnie pomyślałam i zabrałam się do pracy). Ta zieleń to nie wszystko, to będzie cykl tagów w różnych kolorach i przyznaję, że nie mogę się doczekać kolejnych kolorystycznych propozycji - obym je tylko miała bo mam swoje ulubione i niektórych w ogóle nie zauważam. No dobrze dosyć gadania, oto mój zielony tag.


Znowu zasypałam Was papierami, mam jednak nadzieję, że kolory tych papierów rozjaśnią choć troszkę tę szarzyznę, która znowu panuje za moimi oknami. Pozdrawiam Was słonecznie, Ewa

Komentarze

  1. Zakładka humorzasta... - super pomysł, pewnie wielu z nas by się przydała :) Jestem pełna podziwu dla Twojego talentu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładka w różu bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli sama tworzysz to wszystko, bazując na wyobraźni i estetyce to jesteś niesamowita.
    Zielony tag bardzo przypadł mi do gustu.
    Ciekawa jestem Twojego miejsca pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. tag fantastyczny! ;) taki radosny, wręcz wiosenny... śliczny :))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy