Z wakacji

Blog Scrap Pasja zaproponował wakacyjne wyzwanie nr 9 POCZTÓWKA Z WAKACJI - warunek, użycie materiałów ze sklepu. Tak się złożyło, że zamówiłam tam kilka papierów z myślą o ozdobieniu małego albumiku z wakacji dla mojego synka. Ostatecznie wyszła z tego karteczka a co do albumu - mam jeszcze jedną partię cudnych papierów, które nawiązują do tej właśnie tematyki więc najprawdopodobniej albumik powstanie niebawem ;-))



Oto cała kolekcja Road Trip

http://www.scrappasja.pl/index.php?d=szukaj&szukaj=Road+Trip&x=0&y=0&szukaj_opis=1



A to reszta karteczki w całej okazałości.



Mam jeszcze jedną rzecz do zaprezentowania, przygotowaną oczywiście z racji wyzwania - tym razem jest to kontynuacja kolorowych tagów (na każdy tydzień jeden kolor) na blogu Craft ArtWork. Na ten tydzień został przewidziany kolor niebieski - tak oto prezentuje się na moim tagu.





Pozdrawiam Was serdecznie w ten upalny dzień i uciekam w papiery bo się za nimi stęskniłam !

Komentarze

  1. Ewuniu, przesliczne kartki, wiem ze sie powtarzam ale coz... precyzja wykonania jest niesamowita! to to masz sprawne lapki:-) z taaaaakim telentem no i jaka wyobraznie zeby te karteczki kreowac:-)

    Pozdrawiam cieplutko

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, gdzie Ty to wszystko trzymasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. De bien jolies étiquettes en attendant bébé.
    Bravo Ewa.
    Je t'embrasse.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest super. Świetne wykonanie i rewelacyjny pomysł, chciałabym taką kartkę od kogoś z wakacji....Niebieściutki tag też piękny, jak sierpniowe niebo:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. tag niebieski jest wspaniały !

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie prace są świetne pod każdym względem :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Pasji :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy