Carpe diem

Jest tak piękna pogoda, że chciałoby się uwiecznić każdą sekundę mijającego dnia. W ramach ćwiczeń fizycznych, wybrałam się wczoraj na spacer z aparatem (czego bardzo dawno nie robiłam) i tak oto uwieczniłam panią jesień

Uwielbiam te kolory choć nie są moimi ulubionymi, uwielbiam tę porę roku ( w takim oczywiście wydaniu) choć wiem, że prowadzi do czasu, który zawsze bardzo mi się dłuży i wyjaławia moje zmysły swoją ascetyczną kolorystyką - dlatego właśnie zdjęcia żeby mieć czym ucieszyć oko kiedy te piękne, złote liście opadną. Dzisiaj mam jeszcze jedną, bardzo kolorową, wręcz nie pasującą do pory roku niespodziankę a mianowicie papierowy tag. Blog Craft Artwork ruszył ponownie ze swoją zabawą w kolorowe tagi i zaproponował tym razem kolor żółty. Nie mogłam odmówić sobie tej przyjemności i oczywiście zrobiłam taką romantyczną cytrynkę.

i oczywiście zgłaszam ją do zabawy !!!
Pozdrawiam Was słonecznie, Ewa

Komentarze

  1. Piękna jesień w Twoim obiektywie:) A i u mnie jest ładnie co jest dość niespotykane. Śliczna karteczka, wg mnie nawiązuje jeszcze do lata.

    ps
    wyczekuj listonosza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień piękna, a Wy jeszcze w domku.
    Mówią, że cierpliwość to największa cnota.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia!mogłabym patrzeć i patrzeć...i ta kartka taka energetyzująca:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesień to moja ulubiona pora roku. bez względu na pogodę. Lubię i już. I bardzo pięknie, że ćwiczysz spacerując i fotografujesz spacerując. Bo ładnie robisz i jedno i drugie choć pierwszego nie widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ładnie....a Ty jakby nigdy nic na spacerki chodzisz jeszcze "zapakowana" ;)
    Relaksuj się teraz ile się da, bo sama wiesz najlepiej jak niedługo świat zostanie postawiony na głowie ;)
    Piękne fotki. Ja się wciąż nie mogę jakoś wybrać z aparatem, więc cieszę się , że Twoje zdjęcia mogę podziwiać.
    Pozdrawiam cieplutko z Gdyni.

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym roku jesień jest jak prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna ta Twoja jesien, masz racje chcialo by sie uwiecznic kazda jej sekunde, zwlaszcza ze tak nas rozpieszcza.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy