Mówisz - masz !

Już połowa września, szkoła tętniąca życiem i pomysłami początku roku...mój synek codziennie przynosi jakieś wiadomości o dodatkowych zajęciach w których chce uczestniczyć i dodatkowych funkcjach, które zostają mu powierzone. Mamo, będę redaktorem gazetki klasowej ! Radość ogromna, pierwsze zadanie, głębsza refleksja...dla mnie pewien bodziec i inspiracja...a dlaczego by nie przygotować czegoś co będzie te zachwycone swoją nową funkcją dzieciaki odróżnić od reszty klasy ??? czegoś co sprawi, że powierzone im "stanowisko" stanie się dla nich czymś ważnym i swego rodzaju wyróżnieniem na określony czas ???
Akcja - reakcja, pomysł i jego realizacja !


Pani wychowawczyni jest Redaktor Naczelną - Ona będzie tą funkcję pełniła przez cały rok szkolny dlatego dla niej przygotowałam lekką, kobiecą wizytówko-plakietkę, podkreślającą jej styl i charakter.


Dla dzieciaków chciałam stworzyć coś w ich klimacie, z odrobiną angielszczyzny, która przecież nie odstępuje nas na krok.


Ciekawa jestem jaka będzie reakcja całej redakcji bo poza mną i moimi domownikami nikt jeszcze tego nie widział. Mam nadzieję, że się mój pomysł spodoba i wszyscy będą się dobrze bawić !
Pozdrawiam Was moje drogie dziewczyny i życzę równie słonecznego weekendu co piątku (przynajmniej u mnie świeci słoneczko) Ewa

Komentarze

  1. Ewa, świetny pomysł!!!!! Super, bardzo, bardzo fajne plakietki:)
    No to teraz bądź przygotowana na to, że jak pani wychowawczyni je zobaczy, nie da Ci spokoju i będzie prosić o inne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewo, jak zwykle podziwiam Twoje pomysły. Potrzebowałam dzisiaj takich kolorów!
    Wspaniałego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysl, te plakietki sa switne, podoba mi sie tez to ze sa okrgle, bo zwykle widzi sie kwadrat lub prostokat.
    Pozdrawiam
    ps:u mnie tez swieci slonko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysl jest swietny i jestem pewna ze tak samo bedzie przyjety, dzieciaki beda sie bily o te plakietki a Pani nauczycielka z pewnoscia sie ucieszy i bedzie chwalic:-))) sliczne!!!

    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała Ty!
    Pomysł, reakcja, akcja i gotowe.
    Dziewczyno ile Ty masz pomysłów w tej swojej głowie.
    niepojęte.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kotyliony. Ciekawa jestem reakcji obdarowanych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie to wymysliłas;)reakcje na pewno beda bardzo pozytywne;)pozdrawiam cieplo;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma to jak kreatywna mamusia :))
    Twój synek będzie dumny jak paw kiedy "załoga" redakcji będzie oznaczona Twoimi wizytówkami. Super pomysł. Super wykonanie.
    ...i jeszcze Twoje kasztany mnie rozwaliły. No muszę się wybrać na pozukiwania ;)
    ...i na koniec zdradź mi kiedy masz termin tego wielkiego egzaminu. Chcę trzymać kciuki za Was :)
    Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy