Odpowiedź na szarzyznę - kolorowe wyzwania

Za oknem szaro i ponuro, szyby od samego rana zachlapane deszczem więc będzie bardzo kolorowo.
Po pierwsze odpowiedź, ostatnia w tym temacie, na wyzwanie bloga CraftArtwork. Miało być pięć tagów zrobionych w pięciu proponowanych kolorach, dzisiaj już ostatni, fioletowy tag. Tak oto się rozprawiłam z tym kolorem.

Fiolet i jego wszystkie odcienie to mój ulubiony kolor a w momencie ogłoszenia koloru okazało się, że w swojej kolekcji papierów jego właściwie nie ma...paradoks...ale na szczęście udało się go szybko zdobyć i powstał taki lekko ślubno - koronkowy tag.

Kolejna praca to odpowiedź na wezwanie#5 bloga UHK Gallery zatytułowane A MI TO PASI !!!
Czyli tworzymy cokolwiek byle było w paski !I udało się ! Oto karteczka, która pierwotnie miała być bazą pod rozkład tygodnia mojego syna - czyli chciałam zrobić sobie przyjemność a jak zwykle zrobię ją komuś, tym razem mojej przyjaciółce z Francji.

Lubię robić rzeczy z jakimś przeznaczeniem, nie lubię tonąć w przedmiotach żeby potem przekładać je z miejsca na miejsce dlatego zawsze przed podjęciem wyzwania zastanawiam się w jaki sposób je podjąć aby móc zrobić z tego coś przydatnego, coś co nie zalegnie bezsensownie w mojej szufladzie. Jak dotąd - udaje się !

Mam nadzieję, że zestawienie kolorystyczne tych przepięknych papierów rozjaśni Wasz dzisiejszy dzień. Ja nie potrafię się im oprzeć, im brzydsza pogoda, tym chętniej do nich wracam. Pozdrawiam Was mimo wszystko słonecznie - może się jeszcze zjawi !

Komentarze

  1. Kolory faktycznie stanowią kontrę do paskudnej pogody. Kartki urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewo, u mnie dzisiaj piękne słoneczko (póki co) ale na takie śliczne karteczki to zawsze można popatrzeć! Z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu pewnie wiesz ze ja uwielbiam kolorki! Kartki sa sliczne!
    Milego dnia

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne paseczki;udało Ci się bardzo subtelnie połączyć wszystkie elementy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fiolet uległ Twoim zręcznym dłoniom absolutnie!
    Paski zresztą też!
    Zdolna bestia.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna karteczka!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy