Papierowy początek roku

Połączyłam tym razem dwie okazje a mianowicie rozpoczęcie roku szkolnego i wyzwanie zaproponowane przez blog Scrap.com.pl.

Jest to wyzwanie#11 w którym należy wykonać wspomnienie z wakacji w formie skrapa lub albumu. Na samym początku myślałam o albumie, jednak nie mogłam się zebrać żeby wywołać zdjęcia. Skrap jakoś mi się nie komponował ale .... znalazłam dla niego zastosowanie i oto jest !



Z papierów zakupionych w sklepie Scrap.com.pl

Beach Bum - Flip Flops

Beach Bum - Hang Ten

Beach Bum - Strips wszystkie z kolekcji Fancy Pants stworzyłam skrapa w formie Planu Lekcji.



Myśl o zrobieniu zabawnego planu lekcji krążyła już od dawna po mojej głowie a kiedy połączyła się z pomysłem wyzwania proponowanego na zakończenie wakacji, bardzo się ucieszyłam ! I w sumie nie tylko ja, bo mój synek jest również zachwycony!!!! I o to chodziło !!!

Pozdrawiam Was serdecznie, Ewa



Komentarze

  1. Bardzo fajny - i jak miło będzie patrzeć w listopadzie czy styczniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ! Mistrzowskie wykonanie.
    Pozdrawiam Was

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny!!!
    Jutro zasiadam z siostrami i kopiujemy w miarę możliwości naszych zdolności :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny plan lekcji! I co najwazniejsze, ze Synkowi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny!!! Tylko teraz, żeby nie zmieniali planu zajęć, bo szkoda będzie kreślić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu fais des merveilles.
    J'espère que tout va bien pour toi, ca se précise....
    Bisous

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny! Gdybym zobaczyła taki w sklepie, nie zastanawiałabym się ani chwili. Już byłby mój ;) Ewo, podziwiam za ogrom pomysłów!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy